Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser det har vært mye aktivitet her nå i det nye året det er flott!

Blir en del lesing på meg nå da siden jeg ikke har fått lov til å bevege meg i nærheten av en pcskjerm siden nyttårsaften pga hjernrystelse.

Håper 2010 blir ett fasjonabelt år for dere alle :)

 

Edit: Må si jeg ble glad da jeg så at Charles Bass har valgt å komme tilbake til oss! Det var en gledlig nyhet i en ellers kjip uke!

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar

Mottok nettopp en "skreddersydd" standard hvit skjorte til pene 349,- fra www.tailorstore.no. Må si at jeg virkelig er imponert over passformen. Kvaliteten på stoffet virker også helt grei for meg som kun skal bruke den til mørk dress maks to-tre ganger i året. Kan anbefales for de som er høye og tynne og derfor sliter med å finne skjorter som ikke blir aaaalt for baggy og ikke har for høye krav til stoffkvalitet.

 

Anyway, siden jeg er såpass fornøyd med skjorten leker jeg med tanken å bestille meg et par skjorter derfra som kan brukes for seg selv på byen eller på fest. Passer godt for studentøkonomien min. :)

 

Hva slags stoff/farger/mønster liker dere på skjorter dere bruker for seg selv? Plaine eller mønster? Kommer det an på hvor formelt det skal være?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...