Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi får se :p Pappa og mamma bruker båten så og si hver dag på sommeren, så jeg kan ikke love noe. Hvis ikke har vi en hytte med 14 sengeplasser som vi sikkert kan bruke en helg. Hadde jo vært chill å sitte på terrassen og skue utover vannet med en god champagne og litt motediskusjon :)

 

Og angående lisensen så er det faktisk ganske viktig, fordi Røkke har stått en del på Aker Brygge og solgt reker, og gjør man det uten lisens vanker det en ganske saftig bot. Ikke at han har noe problemer med å betale den da, men :p

Er det altfor krise har onkel en hytte alene på en øy med få andre beboere. Han bruker så og si ikke hytta lenger, så skal ikke se bort ifra at det er en mulighet til å låne den :) den ligger rett utenfor kristiansand, skal se om jeg klarer å finne et kart imorra.

Lenke til kommentar

Er greit med andre alternativer ja! Det er jo ikke jeg som eier hytten, så mamma og pappa kan plutselig finne på å seile ned til hytten med noen venner, og da er jo hverken båten eller hytten ledig :p Men jeg regner med at det går greit å bruke hytten, for det er sjelden noen der.

 

Hvis ikke eier jeg en hytte på fjellet selv, så den er det jeg som bestemmer over :p Så det skal nok ordne seg uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...