Homme Skrevet 29. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Kjøpte meg nytt golfantrekk i går. En lyseblå J.Lindeberg bukse (spesial importert), en rosa RL pique og en blå rutete Sand genser/vest Slenger opp noen bilder etter på. Offtopic: Kjøpte ny bagg og besilte nytt køllesett og :D Endret 29. mai 2005 av kolleckio Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2005 Og her forsvant en liten ordveksling om hvorvidt det er lov å synes golf er gøy. Hold dere til topic, er dere snille... Geir Lenke til kommentar
klevjer1 Skrevet 29. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg bor i Bærum, og jeg kjøper klærne mine på jack&jones Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 29. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2005 hvor kjøper dere golf-klærne deres og hvilke merker går det i? Hvis du ikke har egne golf-klær, hva bruker du på golf banen da? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mai 2005 Sovietpig: Jeg velger å tro, inntil det motsatte er bevist, at Calvin Kleins jeans er et par ganger bedre enn de til to hundre på Jack and Jones. Til golf går jeg i Lacoste, Polo og Nike, kombinert på forskjellig måter. Lenke til kommentar
klevjer1 Skrevet 29. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2005 Til golf går jeg i Lacoste, Polo og Nike, kombinert på forskjellig måter. enig der Lenke til kommentar
GTS Skrevet 29. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) For å sleng litt bensin på bålet; På hvilket grunnlag mener du at CK jeans er bedre kvalitetsmessig enn Jack & Jones jeans til et par hundrelapper? Skriver du av erfaring, eller er dette noe du antar utifra prislappen? Uansett, vil jeg bare minne om at høy pris ikke nødvendigvis er synonymt med god kvalitet. Jeg mener det var et par måneder siden jeg kjøpte meg en 100 kroners Moods of Norway hettegenser. I min omganskrets, og forhåpentligvis også i din, er 1000,- en relativ stiv pris for en temmelig ordinær hettegenser med trykk. Etter 1 håndvask har plagget blir forandret drastisk. Trykken ble blassere, formen forandret seg i rimelig høy grad, og stoffet fikk et slitt, nesten nuppete look. Et tradisjonsrikt merke som Levi's, har generelt en MEGET høy kvalitet, men har allikevel ikke den største prislappen. Men pendelen kan selvsagt slå begge veier. I forrige måned kjøpte jeg meg en Ralph Lauren (Polo Jeans kolleksjonen) og en Valention (RED kolleksjonen) t-skjorte. Omtrent samme pris. Valentinoen har en helt akseptabel kvalitet, mens RL t-skjorten er suveren. Jeg har funnet rimelige t-skjorter på Match som har bedre kvalitet enn Valentinoen, selvom disse ikke er produsert av noe stort lukseriøst motehus. Moralen er at et dyrt merkenavn ikke nødvendigvis betyr bra passform og kvalitet. Ikke bli blendet Endret 29. mai 2005 av GTS Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 29. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2005 For å sleng litt bensin på bålet; På hvilket grunnlag mener du at CK jeans er bedre kvalitetsmessig enn Jack & Jones jeans til et par hundrelapper? Skriver du av erfaring, eller er dette noe du antar utifra prislappen? Uansett, vil jeg bare minne om at høy pris ikke nødvendigvis er synonymt med god kvalitet. Jeg mener det var et par måneder siden jeg kjøpte meg en 100 kroners Moods of Norway hettegenser. I min omganskrets, og forhåpentligvis også i din, er 1000,- en relativ stiv pris for en temmelig ordinær hettegenser med trykk. Etter 1 håndvask har plagget blir forandret drastisk. Trykken ble blassere, formen forandret seg i rimelig høy grad, og stoffet fikk et slitt, nesten nuppete look. Et tradisjonsrikt merke som Levi's, har generelt en MEGET høy kvalitet, men har allikevel ikke den største prislappen. Men pendelen kan selvsagt slå begge veier. I forrige måned kjøpte jeg meg en Ralph Lauren (Polo Jeans kolleksjonen) og en Valention (RED kolleksjonen) t-skjorte. Omtrent samme pris. Valentinoen har en helt akseptabel kvalitet, mens RL t-skjorten er suveren. Jeg har funnet rimelige t-skjorter på Match som har bedre kvalitet enn Valentinoen, selvom disse ikke er produsert av noe stort lukseriøst motehus. Moralen er at et dyrt merkenavn ikke nødvendigvis betyr bra passform og kvalitet. Ikke bli blendet takk Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 29. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2005 For å sleng litt bensin på bålet; På hvilket grunnlag mener du at CK jeans er bedre kvalitetsmessig enn Jack & Jones jeans til et par hundrelapper? Skriver du av erfaring, eller er dette noe du antar utifra prislappen? Uansett, vil jeg bare minne om at høy pris ikke nødvendigvis er synonymt med god kvalitet. Jeg mener det var et par måneder siden jeg kjøpte meg en 100 kroners Moods of Norway hettegenser. I min omganskrets, og forhåpentligvis også i din, er 1000,- en relativ stiv pris for en temmelig ordinær hettegenser med trykk. Etter 1 håndvask har plagget blir forandret drastisk. Trykken ble blassere, formen forandret seg i rimelig høy grad, og stoffet fikk et slitt, nesten nuppete look. Et tradisjonsrikt merke som Levi's, har generelt en MEGET høy kvalitet, men har allikevel ikke den største prislappen. Men pendelen kan selvsagt slå begge veier. I forrige måned kjøpte jeg meg en Ralph Lauren (Polo Jeans kolleksjonen) og en Valention (RED kolleksjonen) t-skjorte. Omtrent samme pris. Valentinoen har en helt akseptabel kvalitet, mens RL t-skjorten er suveren. Jeg har funnet rimelige t-skjorter på Match som har bedre kvalitet enn Valentinoen, selvom disse ikke er produsert av noe stort lukseriøst motehus. Moralen er at et dyrt merkenavn ikke nødvendigvis betyr bra passform og kvalitet. Ikke bli blendet Moods hettegenser til 100,-? Sikker på det? Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 29. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg mener det var et par måneder siden jeg kjøpte meg en 100 kroners Moods of Norway hettegenser. I min omganskrets, og forhåpentligvis også i din, er 1000,- en relativ stiv pris for en temmelig ordinær hettegenser med trykk. Etter 1 håndvask har plagget blir forandret drastisk. Trykken ble blassere, formen forandret seg i rimelig høy grad, og stoffet fikk et slitt, nesten nuppete look. Jeg håper at du for din skyld reklamerte på en genser som var ødelagt etter én håndvask(!) Lenke til kommentar
GTS Skrevet 29. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) hehe..skriveleif. Selvsagt tusen kroner Den ble ikke direkte ødelagt. Noen som ikke er så pirkete eller klesbevisst, ville nok ikke ha brydd seg om det. Derimot mener jeg, og har flere med meg, at man bør kunne kreve mer såpass kostbar genser. Dette var på ingen måte ett uheldig tilfelle. Har lest at selv en ansatt ved en av de bedre butikkene i Bogstadveien har innrømmet at kvaliteten på Moods generelt er dårlig i forhold til andre merker i samme prisklasse. Endret 29. mai 2005 av GTS Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 29. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2005 Kjøpte på lørdag en shorts og tre t-skjorter til 1446, hvorav 1000 ble sponset av muttern. Shortsen kostet meg 799, en rød Quicksilvershorts. Lett å forsvare den prisen når en shorts av samme merke ble kjøpt i fjor og ser like bra ut i dag Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Kjøpte på lørdag en shorts og tre t-skjorter til 1446, hvorav 1000 ble sponset av muttern. Shortsen kostet meg 799, en rød Quicksilvershorts. Lett å forsvare den prisen når en shorts av samme merke ble kjøpt i fjor og ser like bra ut i dag Men hvorfor trengte du enda en om du allerede har en lekker tilsvarende kortbukse? Dagens ungdom og overflodssamfunnet altså. Endret 30. mai 2005 av puretamil Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Har en gul quiksilver selv. Kostet meg 50 dollar i USA. Har holdt i snart to år, er deilig, fresh og tørker lett. Elsker den. Deilig surfeshorts og perfekt til alle "vann-idretter". Quiksilver kan shorts. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Men hvorfor trengte du enda en om du allerede har en lekker tilsvarende kortbukse? Dagens ungdom og overflodssamfunnet altså. Forandring fryder? Pluss at den gamle hadde svakt med lommeplass. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Please..1000 kroner for en genser er ikke mye. Ikke no til dags i hvert fall...og..du trenger ikke kjøpe alle like dyre..ha ett par basisplagg som e svimlende dyre resten kan være skit billige! fretex har jo faktisk en del digge ting ...(jobbet der) Lenke til kommentar
tkb Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 jeg har like timberlandsko som joachimr. sånne lyseblå. synes de var rimelige jeg (700 kroner) tenkte jeg skulle kjøpe sånne til vinteren: Lenke til kommentar
applemania Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) EDIT: Ikke viktig. Endret 9. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Den lyseblå fikk jeg til jul av noen venniner men den minste størrelsen som fantes var L så den var jo praktisk talt et telt. Kjøpte mørkeblå senere, men i S så den er også for stor.. Jaja, er jo bare kosebukse =) Lenke til kommentar
applemania Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) EDIT: Ikke viktig. Endret 9. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå