Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Utro kjæreste eller voldtekt


Anbefalte innlegg

Hei, hvor skal jeg begynne. Dama mi har på en måte blitt utsatt for voldtekt, men hu vil ikke helt kalle det for det selv. Dama mi var på fest og flørtet veldig med en fyr, senere ringte hun meg og fortalte at denne fyren var ekkel og spurte hele tiden om de skulle ha sex og hvor. Dama mi var veldig fyll og jeg ba henne komme seg hjem og legge seg. Hu sier hun skal ringe meg, men ringer aldri, jeg sender en nattamelding og aner ingen fred og fare.

 

Men så ringer hun meg og er helt fortvilt fordi hun har våknet i en seng med en fyr som hadde sex med henne mens hun sov. Jeg blei helt oppgitt, skalv og var helt i sjokk, jeg følte meg hjelpesløs som ikke var der for dama mi og ikke kunne gjøre noe.

 

Men idag virker det som om hun ikke bryr seg så veldig mye om det, eg lurer på om hun vurderer å anmelde det, men det vil hun ikke og hun snakker til meg som ingenting har skjedd. Hun fortalte meg at de hadde flørtet veldig mye, og at det er bare sånn hun er så person.

 

Hva skal jeg gjøre?..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med Extremer. Jeg syns det virker mer naturlig å ta dette mer tungt enn det hun har gjort, og vurdere en anmeldelse, om det faktisk er realiteten at hun ikke ville ha sex med han. Men hun sier jo at hun flørtet mye med han hele kvelden, så virker jo ikke slik.. I tillegg fortjener fyren deng hvis hun faktisk sov.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Det har vært litt turbulent tidligere, og en lignede situasjon hente i sommer. da våknet hun opp halvnaken ved en gutt i en seng og var så fyll at hun ikke husket noe, men da mente hun at ingenting hendte og at det ikke kunne det ettersom hun hadde mensen og det ikke var noe spor etter det..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

er så vanskelig å se hvordan hun takler det, ettersom vi bor et stykke ifra hverandre og for ikkje sett hverandre så ofte vi sko ønskt..

 

Altså jeg tror ikke det er mulig av en jente å komme ut av slikt så enkelt, så jeg tror ikke dette handler voldekt, skill lag..

Lenke til kommentar

Hun sa til meg at hu flørta litt, ikke klining eller klåing, men bare snakking og flørtende snakking, når han begynte å være ekkel mot henne, spørre henne om hun har hatt sex i bil før, om hun vil ha sex i bilen hans, om hun ville være med meg hjem, han var klar over at jeg og hun er sammen, og sa til henne hele veien hvorfor hun er ilag med meg når vi bor et stykke fra hverandre. Og hun sa til meg at etter han begynte med dette så sluttet hun helt å snakke med han, men at han gjekk og tafset henne på rumpa, Dama mi sto og snakte med noen, også kom han og introduserte seg, og han heter faktisk det samme som meg, og de spurte da han om det var han som var kjæresten hennes, og han bare jaja. mens dama mi sa nei det er du ikke.. hun vurderer nå å anmelde det men syns det er veldig ubehagelig ettersom hun bor en plass med veldig tett samfunn, hvor alle kjenner alle..

Lenke til kommentar

Har blant annet fått melding fra en bekjent som sa han ikke ville blande seg i våres forhold, men når han så at noen ble bedratt følte han at han måtte si ifra. Nei jeg vett ikke, jeg er ikke akkurat spesielt lei meg heller, er ganske så likegyldig, vi får se med tiden.

 

takk for alle svar til nå hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...