Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

Hvordan funker egentlig denne beta-testen? Er det slik at hvis jeg fothåndsbestiller, uansett fra hvor, så får jeg spille beta helt til release? Og får jeg eventuelt fortsette på den gamle beta-saven min, når hele versjonen kommer ut?

Ja og ja. Bruker du banneret på toppen av thedugout-forumet, og taster inn rabattkoden under der, får du det til £25, som må sies å være en meget bra pris.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan funker egentlig denne beta-testen? Er det slik at hvis jeg fothåndsbestiller, uansett fra hvor, så får jeg spille beta helt til release? Og får jeg eventuelt fortsette på den gamle beta-saven min, når hele versjonen kommer ut?

Ja og ja. Bruker du banneret på toppen av thedugout-forumet, og taster inn rabattkoden under der, får du det til £25, som må sies å være en meget bra pris.

 

Jeg bestilte det fra GameStop. Har ikke fått noe Betanøkkel enda jeg bestilte digital versjon. Det kan nok derfor være lurt å se rundt for å få tak i Betaen. Tipper den linken der oppe er bedre...

Lenke til kommentar

Er enig, tror det blir veldig bra etter noen timer når jeg har vent meg til det nye utseende og hvor alle funksjoner er. Merker at det er noen bugs ja, noe som ødelegger nå! Men dette er sikkert fikset til release. Hvis jeg starter spill i 2012, vil alle overganger som har skjedd i løpet av dette året skje i spillet da og? eller hvordan fungerer dette

Lenke til kommentar

Forsvarsspillere følger ikke løp. Markering på innløp er elendig, noe som fører til latterlig mange mål fra cross.

 

Er ofte man kommer fri på kanten, og da står stoppere og backer bare å ser på innløpene. Er sinnsykt irriterende. Selv om man bruker mannsmarkering og tett markering, så gjør det ingen forskjell.

 

Den artigste buggen er når man skyter ballen igjennom nettet og scorer :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...