Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

En ting jeg lurer på, jeg burde nok ha visst det da jeg har spilt FM i mange år. Føler at det er nesten litt pinlig å spørre. Jeg har alltid bedt speiderne mine om å gi en kort rapport på spillere som jeg synes har gode stats og virker som gode spillere og etterpå signerer jeg de gjerne om de har ett godt potensial eller om ferdighetene deres er veldig gode i den rapporten, men når jeg har fått den korte rapporten, går det an til å utvide speiderrapporten enda mer at de finner ut enda mer om spilleren, eller vil den korte rapporten være fullstending etter første gang? Vet det går an til å speide på spillere i 1 til 3 kamper også, er det bedre å speide på den måten, vil du få noen annen informasjon om spilleren enn i den korte rapporten?

Endret av bergenboy9
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Play FM2013 this Friday

 

This is your last chance, if you don't buy FM2013 from specific licensed retailers today, then you'll have to wait until November to play Football Manager 2013. Yes you read that correctly, you can play FM2013 TOMORROW, just use the links below to order right now and an activation code will be emailed to you today or tomorrow so you can start playing 2 weeks before everyone else!

 

BONUS: Extra 10% Discount.

 

Buy FM2013: http://bit.ly/last-chance-fm2013

 

Note: If the price still displays as £29.99 you will need to clear your cookies, apologies for the inconvenience.

 

Mailen fra sortitoutsi!

Lenke til kommentar

Har spillt noen få kamper med West Ham nå og må si at det ser strålende ut til å være beta. Det meste funker som det skal, men det er tydelig at det er gjort mange forandringer som jeg sliter med. Treningsopplegget er delvis nytt og jeg finner den nye UI veldig vanskelig å bruke, til tross for at den ser fin ut. Orker ikke laste opp noe bilder, men finnes vel en del på nett nå? For dere som ikke har bestilt vil jeg anbefale å bruke 25 pund for å kunne begynne å spille i dag. Absolutt verdt det når du får spillet på kjøpet også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...