Gå til innhold

[iPhone/iPad] MS Exchange 2010, må kontoen aktiveres for mobil tilgang?


Snøspade

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har litt problemer med å få lagt inn epost fra Microsoft Exchange 2010 på min iPhone / iPad.

Jeg begynner nå å lure på om det er slik at jeg trenger en konto som er aktivert for bruk av mobile enheter? Er det noen som har erfaringer med Exchange og mobiler som kan svare på det?

 

Selve innstillingene jeg legger inn er jeg ganske sikker på at er korrekt, siden jeg har sett det hos andre som har det fungerende på sin telefon og nettbrett.

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en jobbmail, men har ikke pratet med IT-folkene der enda. Tenkte at hvis det er så enkelt som en funksjon som forhindrer meg i å bruke det på mobile enheter, type at kontoen min ikke er aktivert for det, så ville det være like greit å sjekke her om noen som har erfaring med det enn å vente i 4 dager på at supporten skal komme til min forespørsel i bunken :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...