Gå til innhold

Tattovering til minne om noen


Anbefalte innlegg

Har veldig lyst på en tattovering til minne om en venn som ble skutt på Utøya. Men dette er en veldig stor ting for meg å gjøre, så det skal tenkes nøye i gjennom. Men jeg vet liksom ikke, hva er greit å tattovere, og hvor? Tenker på foreldrene til vedkommende osv, vil jo ikke støte dem på noen måte selvsagt. Ellers tar jeg i mot alle idèer og innspill - er veldig klar over at dette burde være noe jeg kommer på selv egentlig, men siden dette er et såpass sårt tema så vil jeg ikke gå "utenfor grensen"..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje det kunne være en ide å høre med foreldrene til vennene dine, siden de tydeligvis betyr mye her? Kanskje de har et godt forslag, eller kanskje de rett og slett synes du burde la være. I alle fall, snakk med dem.

Syns det blir vanskelig også, siden jeg egentlig aldri har snakket noe særlig med dem før dette.. Men det må vel kanskje til.

Lenke til kommentar

Neh. Du kan tatovere hva du vil, og enhver foreldre bør, og vil sansynligvis være, glade for at deres barn var så viktig for en annen person at den personen vil bære prege seg med et minne for resten av livet.

 

Hva var viktig som dere delte? Hva definerte denne personen? Eller vil du bare tatovere noe for å minnes denne personen? Hva med et hjerte som mangler en del?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...