Gå til innhold

Serie A-tråden - 2016-17

Patrick123

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siena har allerede rykket ned til Serie B, ifra Toscana og rival til Fiorentina som kjemper om 3.plassen. Hvorfor legger de seg ikke mot Milan?

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

What what. Ikke et ord om cupfinalen. Helt outrageous! I hvert fall for meg som er laziale. Sesongen ble til de grader reddet der. Ulempen er at det er vår tur til å tape noen derby snart. Enn så lenge suger man på den berømte karamellen.

• 1 måned senere...
Skrevet

Fjorårets toppscorer i Serie A, Edison Cavani, har signert en femårskontrakt med franske PSG. Det blir spennende å se hvordan dette vil slå ut for Napoli neste år.

Skrevet

Gary Linton ‏@AlbaEspana 6m

So Napoli sell Cavani for €63M and give 'nearly' all of it to Real Madrid: Callejon (€9M) - Albiol (€9M) & Higuain (€37M) - Total: €55M.

Lurer på om de er svekket og styrket nå. Jeg mener PSG overbetalte for Cavani og det ser ut som at Napoli har gjort en veldig god jobb på å bruke pengene de fikk for han.

Skrevet

Joja, da må han ihvertfall ''step the game up'' fra de siste sesongene i Liverpool. Gleder meg til å se om Callejon blomstrer med førstelags fotball. Han har hatt et stort potensiale, men frykter at han har brukt et år eller 2 for mye på benken i Madrid :/

Skrevet

Joda, han fikk vel 15 kamper fra start. De kampene jeg så han virket det på meg som om han var for overtent, og dermed ikke fikk til. Håper virkelig han blomstrer under Benitez

Skrevet

For å puste litt liv i denne tråden; Napoli har forsterket godt, må man kunne si. Callejon, Albiol og Higuain inn som erstatning for Cavani. Toppscorere er alltid vanskelig å erstatte, men dette tror jeg er solid overgangspolitikk fra Napoli sin side. Higuain kan i en god periode være en fullgod erstatter for Cavani og sistnevnte har ikke alltid vært like stabil.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...