Gå til innhold

"NORDICMAFIA - Slaget om Norden"


Anbefalte innlegg

Bumper tråden. Spillet er oppe og kjempeaktivt.

 

250 stk på ettermiddager er vel ikkje kjempeaktivt, men fint utgangspunkt.

Heilt fram til livvaktfunksjonen kom da. Lite gjennomtenkt å gi dei rikaste spelarane tilgang til å ta ut over 30 mill i timen. Blir lett 400 - 500 om dagen med litt aktivitet. Inflasjon baby, inflasjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan i alle dager starter man opp? Alt jeg kan gjør er å trene våpen, noe som jeg ikke har... FAQ fører til hitlist, så det hjelper ikke.

 

På venstre side har du en kolonne som heter "Hoved". Der finner du Kriminalitet, utpressing, biltyveri/garasje og fight club. Det er forskjellig cooldown på disse, men prøv å gjør de så ofte du kan. Det kan ta litt tid i begynnelsen før man får vellykkede ran, biltyverier og utpressinger.

 

Du får rank av å få vellykket 'Kriminalitet', 'Biltyveri' og være med på 'Organisert Kriminalitet'.

 

Det tar litt tid å komme inn i alt, men etter en stund går det ganske smooth.

Lenke til kommentar

Bumper tråden. Spillet er oppe og kjempeaktivt.

 

250 stk på ettermiddager er vel ikkje kjempeaktivt, men fint utgangspunkt.

Heilt fram til livvaktfunksjonen kom da. Lite gjennomtenkt å gi dei rikaste spelarane tilgang til å ta ut over 30 mill i timen. Blir lett 400 - 500 om dagen med litt aktivitet. Inflasjon baby, inflasjon.

 

Spillkonseptet er ikke nytt, men markedsføringen har måttet starte helt fra bunn av. Så 250 stk den første dagen er utrolig bra. De siste dagene har det steget til rundt 300 i gjennomsnitt (helt fra 12 om ettermiddagen til 01-02 på natta), og maksgrensen ligger på 360.

 

Begynner å hale innpå de fleste andre spill nå? ;)

Endret av Sir Sanchez
Lenke til kommentar

Bumper tråden. Spillet er oppe og kjempeaktivt.

 

250 stk på ettermiddager er vel ikkje kjempeaktivt, men fint utgangspunkt.

Heilt fram til livvaktfunksjonen kom da. Lite gjennomtenkt å gi dei rikaste spelarane tilgang til å ta ut over 30 mill i timen. Blir lett 400 - 500 om dagen med litt aktivitet. Inflasjon baby, inflasjon.

 

Spillkonseptet er ikke nytt, men markedsføringen har måttet starte helt fra bunn av. Så 250 stk den første dagen er utrolig bra. De siste dagene har det steget til rundt 300 i gjennomsnitt (helt fra 12 om ettermiddagen til 01-02 på natta), og maksgrensen ligger på 360.

 

Begynner å hale innpå de fleste andre spill nå? ;)

 

Eg er imponert eg, hadde ikkje forventa det. Begynner å hale innpå ja, og har vel passert Mafiaenshevn i spelarar pålogga dei fleste tider av døgnet.

 

Eg forstår eigentlig ikkje den store aktiviteten, mtp at det er 1 oppdrag og 7 funksjoner som ikkje er ferdige enda, men eg har tydlig undervurdert kor mykje sjølve namnet betyr for dei spelarane som var gode i sin tid. Spelet er jo også fryktelig enkelt, det er ikkje akkurat avanserte funksjoner og sette seg inn i.

 

Gangster, 19 mill i timen på livvakter atm. Hadde vel hatt meir om det ikkje var for blackjack.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

nordicmafia.org er en dårlig kopi for å være ærlig. Stygge farger og dårlig designet. Dessuten har jeg hørt at eieren av .org er mindreåring - noe som ikke er trekkplaster for min del. Nordicmakten.com/nordicmafia.net har i hvert fall en god ledelse bestående av voksne mennesker.

Endret av Utrydningstruet
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...