Gå til innhold

iOS6 kommer i dag


Anbefalte innlegg

Jippi! Wifi er usynlig, jeg kan hverken skru wifi av eller på etter å ha oppdater til iOS6, mange andre har det samme problemet... -.-

 

Funker på ipad hvertfall.

 

Jeg fikk over natten 953 forespørsler fra andre med iPhone og iPad som hadde det samme problemet. Det er at wifi blir usynlig, uansett om du resetter til annet OS vil ikke det være mulig å skru på WiFi. Dette er utrolig plagsomt og som vanlig er Apple helt "stille"...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For de som ikke tror meg kan lese forumtråden hos Apple Support, men dere burde se dette: https://discussions....iFiGreyGate.JPG

1. Klikk deg inn på Innstillinger>Wi-Fi

2. Klikk på den blå pila til høyre for det aksesspunktet du ønsker å koble deg på

3. Naviger til bunnen og sett HTTP Proxy til Auto

Skulle vel funke?

problemet... som jeg og flere tusen andre brukere har er at vi ikke kommer inn på innstillingene, som du ser på bildet! :) det går ikke ann å vippe bryteren til "on"!:)

 

Dere som har grått ikon på mobilen,ta den med dere til der dere kjøpte den, be de "reparere" den eller skaffe dere ny.

 

Igjen vits å vente på updatem fem år reklamasjon i Norge

 

ja, jeg får gå innom netcom store, har forsikring og alt mulig annet rart også, men jeg får håpe de ikke begynner å henvise meg til Netcom Norge igjen! ;)

Lenke til kommentar

Jeg skjønner virkelig ikke motstanden mot widgets.

Jeg liker å ha en 2x1 widget med Zeldahjerter som batterimåler og en 2x1 klokkewidget, jeg vet ikke helt hvordan dette er på iOS, men jeg har mange 1x1 widgeter som bl.a. skrur av og på Wi-Fi, Bluethuoth, 3G, hotspot, stille/vibrering og flymodus, har også en til evernote så det går raskere å gå inn i notatene mine og en kalender som fyller en skjerm, en kalkulator som fyller en annen skjerm samt en mailwidget som fyller en tredje. Jeg har også en skjerm som består av widgeter til 3 musikkspillere, fordi jeg liker å en til podcaster, en til lydbøkere og en til musikk, så kan jeg bytte raskt mellom hva jeg vil høre på.

 

Er dette essensielle funksjoner? Nei. Er dette noe alle vil ha? Nei. Er det mulig å bruke alle mine av/på funksjoner uten widgets? Ja, men det krever at jeg åpner en meny. Er jeg kjempefornøyd med at jeg kan ha det sånn? Ja! Og hvis du ikke liker widgets er det ingen som tvinger deg til å bruke dem. Det er det samme som at ingen tvinger deg til å bruke Siri i iOS, men dere som ikke bruker den vil vel ikke påstå at dere hadde syns OSet hadde vært BEDRE uten Siri?

Lenke til kommentar

Endringer? Haha.. Joda, litt bedre ytelse, passbook å et elendig kartprogram! Apple har vært så opptatt med å Saksøke alt å alle -de har glemt av iOS og iPhone.. De har jo ikke gjort noe siden iPhone 4S i det hele, eller iOS 5! Hadde virkelig tenkt meg iPhone 5, men Apple har skremt vekk enda en kunde! Betaler ikke ~6000 for en iPhone 5 som de har endret litt størrelsen på!

Lenke til kommentar

Endringer? Haha.. Joda, litt bedre ytelse, passbook å et elendig kartprogram! Apple har vært så opptatt med å Saksøke alt å alle -de har glemt av iOS og iPhone.. De har jo ikke gjort noe siden iPhone 4S i det hele, eller iOS 5! Hadde virkelig tenkt meg iPhone 5, men Apple har skremt vekk enda en kunde! Betaler ikke ~6000 for en iPhone 5 som de har endret litt størrelsen på!

Du må ikke glemme en viktig forandring. Apper blir nå lastet ned i bakgrunnen, en blir ikke kastet ut av appstore når nedlastingen starter.

Lenke til kommentar

I følge en pressemelding har over 100 millioner iOS brukere oppdatert til iOS6 iløpet av helgen.

 

CUPERTINO, California—September 24, 2012—Apple® today announced it has sold over five million of its new iPhone® 5, just three days after its launch on September 21, and more than 100 million iOS devices have been updated with iOS 6, the world’s most advanced mobile operating system.

http://www.apple.com/pr/library/2012/09/24iPhone-5-First-Weekend-Sales-Top-Five-Million.html

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...