Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sende han melding?


Anbefalte innlegg

Hei. Er en jente på 23 år som har møtt en gutt jeg liker utrolig godt. Det hele startet for to uker siden da vi var ute på byen med en stor vennegjeng. På slutten av kvelden fant vi tonen, og det ble litt kyssing. Han fikk så nr mitt. Neste helg møttes vi igjen ute og var sammen hele kvelden og natten. Vi prata masse og han sa han likte meg osv, og at han gjerne vil treffe meg igjen. Da vi sa hadet etter nachet sa han noe lignende som at vi får "dra på kino snart da".

 

Jeg har for tiden ikke mobil, men vi er jo venner på face. Det har nå gått to dager siden vi møttes sist, og vi har forresten ikke hatt sex. Jeg vet vi begge hadde drukket endel den kvelden, men likevel føltes det så riktig å være med han. Og da vi sa hadet var vi begge så og si edru.

 

Det jeg lurer på er bør jeg sende han en melding på FB eller vente til han tar kontakt? Jeg får mobilen min tilbake snart, men inntil da er det eneste måten vi kan kontakte hverandre på. Kan det være at han tenker at han bør vente i "tre dager" osv? Trenger svar, blir gal av å være kvinne og å overanalysere dette. Men liker han så godt man kan like noen etter å ha kjent de i så kort tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men hva bør jeg gjøre? Følte jeg fikk bekreftelse hele kvelden om at han liker meg og han sa han ville gjøre en storaften ut av daten. Og han sa han gjerne ville gå ut denne uka. Men da bør jeg jo høre noe snart. Jeg er samtidig usikker på om jeg bør ta det han sa med en klype salt pga alkoholen eller om han virkelig mente det. Det føltes jo ut som han mente det! Bør jeg sende melding på fb eller vente på svar?

Lenke til kommentar

Har du hørt utrykket "Don't play hard too get wiht hard too get"?

 

Hvis du liker han så hadde jeg bare kjørt på. Kan godt hende begge to tenker akkurat det samme. Da kan det i værste fall ende med att det bare koker vekk i kålen.

Du lever en gang, du må gripe sjangsene. Da har du iallefall prøvd. :-) Bedre og angre på noe enn har gjort enn ikke..

 

Lykke til! :-)

Lenke til kommentar

Men jeg vil ikke virke for desperat med å sende en mld! Jeg tror ikke han er særlig aktiv på fb, og det kan da ta noe tid før han svarer. Men hva pleier dere gutter å gjøre når dere liker en jente?

 

Som sagt, jeg har ikke mobil akkurat nå fordi jeg mistet den på utestedet, og det vet han. Så regner med at han ikke har sendt sms og venter på svar....

Lenke til kommentar

@ThaHoward : Det er så sant så sant. Og jeg veeet det er patetisk å drive med katt og mus spillet. Men han virker ikke som typen som ikke tør å ta kontakt. Jeg synes alt blir så mye vanskeligere når jeg ikke har mobil...

 

@eleNef: Jada, jeg vet også dette..haha, og sant nok. Vi ville nok vært historie da...Men samtidig sier vennene mine at jeg bør vente og la han ta kontakt..også kvinner som har sagt dette ja...

Lenke til kommentar

@ThaHoward : Det er så sant så sant. Og jeg veeet det er patetisk å drive med katt og mus spillet. Men han virker ikke som typen som ikke tør å ta kontakt. Jeg synes alt blir så mye vanskeligere når jeg ikke har mobil...

 

@eleNef: Jada, jeg vet også dette..haha, og sant nok. Vi ville nok vært historie da...Men samtidig sier vennene mine at jeg bør vente og la han ta kontakt..også kvinner som har sagt dette ja...

 

@ThaHoward : Det er så sant så sant. Og jeg veeet det er patetisk å drive med katt og mus spillet. Men han virker ikke som typen som ikke tør å ta kontakt. Jeg synes alt blir så mye vanskeligere når jeg ikke har mobil...

 

Vet du hva han heter? Altså kan du legge ham til på facebook?

 

 

Jada, jeg har han på facebook. Men som sagt, det virker som han er svært sjeldent pålogget...

Lenke til kommentar

@ThaHoward : Det er så sant så sant. Og jeg veeet det er patetisk å drive med katt og mus spillet. Men han virker ikke som typen som ikke tør å ta kontakt. Jeg synes alt blir så mye vanskeligere når jeg ikke har mobil...

 

 

@eleNef: Jada, jeg vet også dette..haha, og sant nok. Vi ville nok vært historie da...Men samtidig sier vennene mine at jeg bør vente og la han ta kontakt..også kvinner som har sagt dette ja...

 

 

Kjøp deg en billig mobil til ett par hundrelapper(jula clasern har sånt til 300kr).

Deretter så er det bare å ta kontakt.

 

Skype,facebook og annet funker vel også.

 

De fleste normale menn vil nok bli glad for dette,siden mange kanskje er lei av at vi alltid skal ta initiativ ,eller at de er lei av å oppleve å få kontakt,for deretter å bli brutalt avvist.

 

Jeg vet ikke hvordan denne karen tenker,men da jeg var tenåring hadde jeg ett utrolig lavt selvbilde,og ante ikke at jenter likte meg i det hele tatt.

Så jeg tok aldri initiativ til noe,og har fått høre en del ganger jenter legge ut om at de eller vennina var interessert for mange år siden.

 

Kjør på nå,eller angre senere.

Før du vet ordet av det så går han der med en annen dame,for det å få seg en partner er faktisk litt av ett rotterace noen ganger.

Lenke til kommentar

@ThaHoward : Det er så sant så sant. Og jeg veeet det er patetisk å drive med katt og mus spillet. Men han virker ikke som typen som ikke tør å ta kontakt. Jeg synes alt blir så mye vanskeligere når jeg ikke har mobil...

 

@eleNef: Jada, jeg vet også dette..haha, og sant nok. Vi ville nok vært historie da...Men samtidig sier vennene mine at jeg bør vente og la han ta kontakt..også kvinner som har sagt dette ja...

 

@ThaHoward : Det er så sant så sant. Og jeg veeet det er patetisk å drive med katt og mus spillet. Men han virker ikke som typen som ikke tør å ta kontakt. Jeg synes alt blir så mye vanskeligere når jeg ikke har mobil...

 

Vet du hva han heter? Altså kan du legge ham til på facebook?

 

 

Jada, jeg har han på facebook. Men som sagt, det virker som han er svært sjeldent pålogget...

 

Bare send han en melding til inn boksen hans!

Endret av ThaHoward
Lenke til kommentar

@ThaHoward : Det er så sant så sant. Og jeg veeet det er patetisk å drive med katt og mus spillet. Men han virker ikke som typen som ikke tør å ta kontakt. Jeg synes alt blir så mye vanskeligere når jeg ikke har mobil...

 

 

@eleNef: Jada, jeg vet også dette..haha, og sant nok. Vi ville nok vært historie da...Men samtidig sier vennene mine at jeg bør vente og la han ta kontakt..også kvinner som har sagt dette ja...

 

 

Kjøp deg en billig mobil til ett par hundrelapper(jula clasern har sånt til 300kr).

Deretter så er det bare å ta kontakt.

 

Skype,facebook og annet funker vel også.

 

De fleste normale menn vil nok bli glad for dette,siden mange kanskje er lei av at vi alltid skal ta initiativ ,eller at de er lei av å oppleve å få kontakt,for deretter å bli brutalt avvist.

 

Jeg vet ikke hvordan denne karen tenker,men da jeg var tenåring hadde jeg ett utrolig lavt selvbilde,og ante ikke at jenter likte meg i det hele tatt.

Så jeg tok aldri initiativ til noe,og har fått høre en del ganger jenter legge ut om at de eller vennina var interessert for mange år siden.

 

Kjør på nå,eller angre senere.

Før du vet ordet av det så går han der med en annen dame,for det å få seg en partner er faktisk litt av ett rotterace noen ganger.

 

Hmm..ja, ser den. Men som nevnt tidligere virker han som en person som ikke har dårlig selvfølelse på sånt noe. Og han lurte jo på hvordan han kunne ta kontakt pga mobilen min ble borte. Så føler liksom at han la opp til at det er han som skal kontakte meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...