Gå til innhold

Juliess - står på hodet på siste side


Notatblokk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grattis med strålende tid på Kristinaløpet! Fikk ikke det med meg i år. Gikk greit i år med tanke på folk/kø?

Takk! Ja, jeg syns det gikk greit, min plan var jo uansett å være treig på starten, så selv om det var nokså folksomt gikk det greit. Var ikke noe problem å passere folk nedover mot Statens Park der og også langs stien mot Nordbyen forsåvidt :) . Ga mersmak!

Lenke til kommentar

TIRSDAG - BASEØVELSER (LETT ØKT)

 

Tross null energi og treningslyst dro venninna mi og jeg oss bort på Spenst. Ble hvertfall gjort litt, men ikke så mye :p . Idag følte jeg meg totalt utslitt da jeg stod opp og i flere timer fremover, vet ikke om det er trening, søvn eller mat sin skyld. Er lei av å være sliten!

 

Knebøy

20kg x 10

30kg x 10

45kg x 10

45kg x 10

45kg x 15

 

Benkpress

25kg x 10

30kg x 12

30kg x 15

30kg x 15

 

Skulderpress

7kg x 8

11kg x 8

11kg x 8

 

Sittende kabelroing

30kg x 10

35kg x 10

35kg x 10

- alt for lett, skulle tatt mer, men vi tullet rundt

 

Vi hadde det hvertfall morsomt, da :innocent: Kan hende jeg slenger opp link til den ferdigredigerte køddevideoen senere, om Youtube samarbeider.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Skulle tro sommeren hadde tatt livet av meg! Sånn går det når det er varmt og en får seg kjæreste.

Men, har syklet ned fjellet på Hafjell, padlet kano, og vært neeesten på toppen av Galdhøpiggen :p .

 

Har kommet inn på skole og det stod i velkomstbrevet at de anbefalte alle å trene 3-5 ganger i uken frem til skolestart, med hovedvekt på kondisjon. Jeg har vært syk i to uker, så jeg føler at jeg ligger litt bak, men jeg skal jobbe med saken.

 

I går trente jeg litt, det er slitsomt når en er tjukk ;) .

 

RYGG

 

3 km sykling frem og tilbake til Spenst

3km roing på romaskin

 

Knebøy som oppvarming + dynamisk tøying

20kg x 7

30kg x 7

40kg x 10

 

Markløft

40kg x 8

50kg x 10

50kg x 10

50kg x 10

50kg x 9

 

Sittende roing

25kg x 8

35kg x 9

35kg x 10

35kg x 10

 

Rygghev i stativ

+5kg x 10

+5kg x 10

+5kg x 10

Lenke til kommentar

Dro like gjerne på med en mil, UTEN STOPP! Stolt av meg selv :D .

 

http://runkeeper.com...d5reBI6J1SKIUki

 

Må nok heller vende deg til å vokse litt, hva tror du hoftemålet blir når du er 100+++ i bøy&mark? Blir nok som seg hør å bør ikke å gå ned over for å si det sånn. ;)

*fnis* da får jeg heller klare meg med litt mindre tall i de øvelsene, så jeg føler meg komfortabel med meg selv tror jeg :p .

Endret av Juliess
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...