Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Hva kan gjøres nå? (ulykke)


drift_boy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem ?

 

Jeg mener DU er litt tett. No offense.

 

Jeg har fulgt med på denne tråden de siste to mnd, og det er flere her inne som fra dag én har prøvd å dytte deg i retning av advokater og forliksråd. Du har ikke hørt på noen av de, og det er vel bare såvidt du har begynt å gjøre det nå.

 

Jeg skjønner at du har havnet i en liten klemme etter at han møkkakompisen din ikke føler for å gjøre opp for seg, men hadde du tatt det med ro og fulgt mange av de rådene du fikk her, istedenfor å ha hastverk og mase på foreldrene hans og statens vegvesen og alt mulig, hadde det kanskje vært en annen løsning på saken allerede, enn det har blitt så langt.

 

Uansett, lykke til videre - hadde det vært min kompis, er jeg HELT sikker på at han ville gjort sitt beste for å erstatte tapet han hadde påført meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Siden jeg har kontant kort så tror jeg nok ikke det går.

Mobiloperatørene har litt ulik praksis når det gjelder hvor lang tid de lagret telefonnummerne du har ringt. Det varierer fra 3-5 måneder.

 

Jeg synes du kaster bort tiden ved å la være å ringe mobiloperatøren din og du risikerer at informasjonen i mellomtiden blir slettet.

 

Mulig "Biltilsynet" kan hjelpe deg med å bekrefte informasjonen du har fått. Dersom du ringer dit så spør du om følgende:

 

-"Kan mopedbiler som er registrert før 2003 og som har egenvekt over 150kg kjøres på førerkort M146?

-evt: "Kan jeg få dokumentasjon på dette, jeg vil gjerne ha med meg dette når jeg kjører?

Lenke til kommentar

Ikke kast bort tiden med å forklare at du trenger dokumentasjonen i forbindelse med en ulykke. Det er tross alt en teletorg-tjeneste som koster penger.

 

Jeg har via mail vært i kontakt med en person som bekrefter at han tidligere har snakket med "Biltilsynet" og fått den informasjonen du hevder å ha fått.

Endret av mobile999
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...