Gå til innhold

Avsluttet: 4 Windows 8 Pro nøkler for 30 kroner hos NSBE


myhken

Anbefalte innlegg

 

Og hvor sannsynlig er det at de nøklene man får tilgang på blir deaktivert eller ugyldige etter en tid, evt. slutter å fungere om man ikke fornyer medlemskapet?

 

Edit: Ser det ene svaret kom mens jeg skrev innlegget, angående språk..... ;-)

 

Det har ikke skjedd før, helt vanlig at folk er studenter i ett år. Mine nøkler fra 2009 fungerer helt fint enda. Så det er høy sannsynlighet for at disse vil fungere for all fremtid.

Men med alt som blir utnyttet så kan man jo ikke være 100% sikker, men 90% sikker er jeg vel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan dere sende ein kopi, av den siste emailen dere fikk før DreamSpark emailen?

Uten email kontoen deres og konto-detaljer så klart. Eg stusser litt over at etter at eg betalte så fikk eg detta i mailen min "A few things to get started...

- Your membership registration is almost complete! Please update the additional fields on your profile and access your membership card by clicking here."

Når alle di røde områdene er fylt ut.

 

Har bare lyst å forsikre meg at alt er riktig hittil. Har fulgt instruksen i begynnelsen.

 

EDIT: Gløm det, står på profilen min at eg er aktiv.

Endret av Eslu
Lenke til kommentar

Til informasjon. Når dere eventuelt får tilgang på DreamSpark så får dere ikke bare to lisenser til Windows 8, men fire.

Jeg kan bekrefte at Microsoft Windows 8 Debug/Checked Build nøklene også fungerer på den vanlige Windows 8 Pro installasjonen. Selvsagt er nøkkelen fortsatt bit uavhengig, så 32bit nøkkelen kan brukes på 64bit og vica versa.

 

Du får derfor med 4 nøkler til Windows 8 Pro som kan brukes på norsk versjon om du har den norske .iso filen, eller du kan bytte språk med guiden min...

Hver nøkkel kan aktiveres to ganger på to ulike pcer. Så for 30 kroner får du hele 8 aktiveringer. :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Endret emnetittelen slik at den stemmer med virkeligheten. 4 Windows 8 Pro nøkler for 30 kroner.

 

Vær fortsatt oppmerksom på at det ikke er noen garantier på hvor lenge dette smutthullet er åpent. Så har du ikke råd til å tape $5 = ca 30 kroner, så ikke meld deg inn.

Men har du råd til å tape 30 kroner, så ikke vent for lenge heller. Plutselig er det over slik som med ACM i 2009 (8 Windows 7 Pro lisenser for 120 kroner).

Lenke til kommentar

Ja i dag mistet de som hadde meldt seg inn med gratis kontoer DreamSpark tilgangen. Mens alle som har betalt ($5 eller mer) har fortsatt tilgang.

Så jeg tror fortsatt dette smutthullet er åpent for de som betaler de 30 kronene det koster å bli med.

 

Så fort jeg får noen annen info sier jeg fra. Men helt sikre er vi vel ikke før mandag 8.oktober.

Ville vel ikke ventet til den tid før du registrerte deg, om du ønsker å ha en sjanse på hele 4 Windows 8 Pro lisenser som kan brukes på to pcer hver, altså 8 aktiveringer.

Lenke til kommentar

Fordi da jeg registrerte meg på en lørdag, kom jeg ikke med på den første mandagen etter, men uken etter der igjen. Så vil derfor ikke garantere at folk som registrerer seg denne uken, kommer med på kjøringen 1.oktober.

Det kan vel kanskje handle om hvor mange som registrerer seg i løpet av uken også.

Lenke til kommentar

Juridisk sett er dette helt ok? Har tenkt litt frem og tilbake, er jo sånn "for godt til å være sant tilbud".

 

Kan vel diskuteres litt, neppe en gjeng med svarte amerikanske studenter her på forumet. Men de har gjort det så enkelt, så da må det jo utnyttes litt.

Du kan jo mene at det er for godt til å være sant, men jeg har fått mine 4 Windows 8 Pro lisenser i alle fall, for 30 kroner.

 

Jeg registrerte meg som angitt tirsdag 18. september og fikk ingen mail denne uka, mandag 24. september. Krysser fingrene og satser på at en mail fra DreamSpark førstkommende mandag.

 

Du valgte betalt konto og betalte med kortet ditt? Om ja, burde du komme med nå 1.oktober.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men så lenge man ikke tar renewable på den greia så kan det jo ikke utnyttes noe utover det?

Sett bort ifra at man taper 30kr som jo er surt nok i seg selv.

 

NSBE er en av de store skolene borte i USA, så om du er redd for at de skal stjele penger fra kortet ditt, så er nok lite sannsynlig. Tape mange hundre millioner i året for å ta 30 kroner fra en nordmann....

 

'det du kan tape, er at etter du har betalt, så får du ingen DramSpark konto.

Så kan de selvsagt ta fra deg 'dreamskark kotoen på sikt.

Lenke til kommentar

Ja blir spennende i morgen da, om de som har registrert seg i løpet av uken får DreamSpark tilgang eller ikke.

Jeg har registrert en test konto denne uken, så deler selvsagt informasjonen om jeg får tilgang eller ikke i morgen. Men alt håp er ikke ute om du ikke får tilgang i morgen. Da er 8 oktober neste mulighet.

Lenke til kommentar

Fungerer "trikset" enda? Husker jeg gjorde noe av det samme når Windows 7 kom.

 

Så fattig som jeg er, så prøver jeg gjerne igjen på Windows 8 :-P

 

Registrerte meg nå iallefall, så brukte jeg mitt amerikanske visa ( :dremel:) - Ble nå godkjent.. Får vente noen dager så se om jeg får tilgang.. :D

 

Takk for tipset iallefall.. Hva er lovligheten rundt dette? En liten misstanke om at 95% av dere her inne har gjort litt dokumentforfalskning.. :green:

 

Er det slik at lisensen fungerer kunn på én maskin? Så om jeg formaterer 20 ganger, så kan jeg fint bruke samme lisens så lenge jeg ikke bytter ut noe hardware som endrer ID'en? (hk osv).. ?

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...