Gå til innhold

Kaninkjøtt

Vinterfall

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så, jeg er veldig sulten på kanin for tiden etter å ha spist det i Italia. Har googlet litt, men finner ikke noe info om det er mulig å skaffe det i Norge, selv om tydeligvis finnes en gård som bedriver kaninoppdrett.

Fant heller ikke noe info om det er mulig å få tak i dette i Sverige :\

Noen som har noen råd om hvordan jeg kan få tilgang på kaninkjøtt uten å gå til en dyrebutikk og slakte selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har noen råd om hvordan jeg kan få tilgang på kaninkjøtt uten å gå til en dyrebutikk og slakte selv?

Huff, får så mange triste bilder i hodet nå. Stakkars ungene som har lyst på en Kanin, så kommer du å kjøper den siste i butikken...

Smaker veldig godt da.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg tror det er en positiv korrelasjon mellom hvor søte dyr er og hvor godt de smaker. Dielam, pattegris, kanin.. :dribble:

Kattunger? :hmm:

On topic: Som Isbilen sier har de det i en del delikatessebutikker og gode dagligvarebutikker.

Endret av the_last_nick_left
  • Liker 2
Skrevet

Kattunger? :hmm:

Ifølge min stefar så er det ganske godt, (han fikk det servert når han var stasjonert med KFOR for endel år tilbake.

Til TS:

Jeg ville ha kjøpt kaninunger på dyrebutikken og avlet opp egne matkaniner, for da kan du forme kosten demmes til å reflektere smak, og muskelmasse.

-frank

Skrevet (endret)

Jeg vil anbefale å ta hagla på ryggen å komme deg ut på tur å skyte noen harer selv. Du får kommet deg ut på tur pluss at det er spennende med jakt :)

Endret av Freestyle89
Skrevet

gå på finn.no...

kjøp noen kaniner og et lufgevær.

end of problem.

Skyte kaniner med luftgevær? WTF? Var det den mest humane måten du kunne tenke deg å drepe et dyr på?

Anbefaler å knekke nakken dems eller kappe av dems hode med ei god øks!

-frank

Skrevet

De har vel kaninkjøtt på maximat på nordby? Mener da å ha sett det der...

De har bison, kenguru, krokodille, slange, bøffel, sebra osv osv der hvertfall, så kanin er vel ikke spesielt sært i forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...