Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp. Forelsket i sjefen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ett forhold vil - og bør - alltid være i endring. Man skal ikke gro fast eller la det bli en rutine. Aldri.

 

Dessverre så risikerer man da at man "vokser" fra hverandre. Man planlegger det ikke, og det er som

regel slik at man heller ikke merker det før det er for sent. Noen ganger skyldes det feil forutsetninger

fra dag en, andre ganger livsendringer, manglende dyrking av forholdet eller ganske enkelt hverdagsmas.

 

Eg vet at mange er uenig med meg, men eg tror minst like mange også er enig i dette - og kanskje også

som har opplevd det selv. Spørsmålet er hva man gjør, når dette skjer?

 

Man kan gjøre mye rart. Eg er derimot stor tilhenger av respekt, åpenhet og karma. Det er alltid verdt ett

forsøk og få forholdet i gang igjen, vekke gnisten igjen, men det er ikke alltid mulig. Da bør man avslutte

forholdet på en skikkelig, respektfull, åpen og ryddig måte.

 

Det eg kan si med sikkerhet er at fremgangsmåten din, slik du legger den frem her, er feil både for deg,

for sjefen din, for mannen din og ikke minst - men viktigst(!) - feil for barna deres. Du legge det frem på

en måte som provoserer ganske mange, som du helt sikkert har merket, og det er åpenbart at slik du forklarer

deg så fremstår du som egosentrisk og den store stygge ulven(og mange andre ord/beskrivelser eg ikke skal gjenta).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ett forhold vil - og bør - alltid være i endring. Man skal ikke gro fast eller la det bli en rutine. Aldri.

 

Dessverre så risikerer man da at man "vokser" fra hverandre. Man planlegger det ikke, og det er som

regel slik at man heller ikke merker det før det er for sent. Noen ganger skyldes det feil forutsetninger

fra dag en, andre ganger livsendringer, manglende dyrking av forholdet eller ganske enkelt hverdagsmas.

 

Eg vet at mange er uenig med meg, men eg tror minst like mange også er enig i dette - og kanskje også

som har opplevd det selv. Spørsmålet er hva man gjør, når dette skjer?

 

Man kan gjøre mye rart. Eg er derimot stor tilhenger av respekt, åpenhet og karma. Det er alltid verdt ett

forsøk og få forholdet i gang igjen, vekke gnisten igjen, men det er ikke alltid mulig. Da bør man avslutte

forholdet på en skikkelig, respektfull, åpen og ryddig måte.

 

Det eg kan si med sikkerhet er at fremgangsmåten din, slik du legger den frem her, er feil både for deg,

for sjefen din, for mannen din og ikke minst - men viktigst(!) - feil for barna deres. Du legge det frem på

en måte som provoserer ganske mange, som du helt sikkert har merket, og det er åpenbart at slik du forklarer

deg så fremstår du som egosentrisk og den store stygge ulven(og mange andre ord/beskrivelser eg ikke skal gjenta).

Hei, takk for koselig svar.. Er ikke her inne får å provosere, trengte gode råd fra andre som har opplevd det samme.. Jeg håper du skjønner hva jeg mener!
Lenke til kommentar

Tenker mest på

 

Da kan jeg moderere meg til å kalle henne for ei satans trollkjerring.... ?

Folk er blitt slik at de er så egoistiske at de tar NULL hensyn til andre enn seg selv. Overlevelsesinstinkter er byttet ut med kortsiktig nytelse som eneste instinkt...

Jeg klarer ikke å respektere slike folk...

 

H***!

 

Jeg er dog enig med at barn ikke har godt av dette, synes kanskje noen av disse utdragene ovenfor er litt vel unødvendige

Lenke til kommentar

Moderatormelding

Tråden stenges, da diskusjonen har gått langt utover sine breddegrader, og jeg ikke kan se noen nytteverdi av å få flere innlegg i denne tråden. Personangrep og hetsing har etter beste evne blitt sensurert/fjernet.

Hvis det er noe mer i denne tråden dere mener er upassende, settes det pris på om dette "Rapporteres".

Reaksjoner på moderering tas på PM.



Mvh. r2d290
-Moderator
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...