Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp. Forelsket i sjefen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Da kan jeg moderere meg til å kalle henne for ei satans trollkjerring.... ?

 

Folk er blitt slik at de er så egoistiske at de tar NULL hensyn til andre enn seg selv. Overlevelsesinstinkter er byttet ut med kortsiktig nytelse som eneste instinkt...

Jeg klarer ikke å respektere slike folk...

 

Jeg er helt enig i at slike mennesker er egoister osv.. Men jeg håper bare at du forstår hva jeg mente, jeg mente ikke at du har feil når det kommer til barna osv, men å kalle en kvinne for h***; uansett grunn er ikke noe man gjør!

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Da kan jeg moderere meg til å kalle henne for ei satans trollkjerring.... ?

Folk er blitt slik at de er så egoistiske at de tar NULL hensyn til andre enn seg selv. Overlevelsesinstinkter er byttet ut med kortsiktig nytelse som eneste instinkt...

Jeg klarer ikke å respektere slike folk...

Jeg er helt enig i at slike mennesker er egoister osv.. Men jeg håper bare at du forstår hva jeg mente, jeg mente ikke at du har feil når det kommer til barna osv, men å kalle en kvinne for h***; uansett grunn er ikke noe man gjør!

Det er din mening, jeg har min. Vi blir mest sannsynlig aldri enige om den heller... :(

 

OP: Hvordan skal du gjøre det med barna og samvær?

Skal dere ha hans barn når dere ikke har dine?

Skal dere ha annethvert barn, annenhver uke?

Skal barna treffe de andre barnas mor og far?

Skal barna få julegaver hos alle foreldre?

 

Bare noen spørsmål altså, fortsett gjerne på din egen vei av egoisme...

 

Kan ikke folk komme med noen konstruktive, respektable innlegg og gi faen med drittslenginga?

Det eneste konstruktive her er: Gi faen i sjefen... Endret av r2d290 waits for Obi-Wan
Lenke til kommentar

Naaaaw, så voksen og flink du må være da :closedeyes:

 

 

Dette er en situasjon hvor OP kun tenker på seg selv, det er ganske åpenbart når hun er villig til å skuffe sine egne barn samt være en homewrecker i den andre familien.

Det er snakk om hva HUN vil og ikke hva som er best for barna. Som forøvrig neppe vet noe om dette...

 

Det er ikke mindre enn to familier som ødelegges...

Lenke til kommentar

Dersom det er slik at dere elsker hverandre og vil være sammen så er vel svaret ganske opplagt. Om du ikke elsker din mann og derfor velger å bruke tiden din på å forelske deg i en annen burde du gjøre mannen din en tjeneste å gå fra han. På den måten har han muligheten til å finne en dame som elsker han og som vier kjærligheten sin til han. Det samme burde denne mannen du er forelsket i gjøre.

 

Jeg gidder ikke skrive ting som "fy deg som er utro", for den vil sikkert noen andre her servere deg med, men jeg vil påpeke at jeg syntes du burde gått fra din mann for lenge siden dersom det er som du sier. Det at dere har barn betyr ikke at dere må være sammen for alt i verden. Du vet nok veldig godt hva du burde gjøre i denne situasjonen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Barn MÅ ha tid til omstilling, uten dette har de lett for å bli forvirret og kan fort misforstå situasjonen...

 

Absolutt, en skillsmisse er svært vanskelig for barn. Uansett hva de gjør, må det gjøres med barnas beste i tankene. Hvordan man håndterer slikt er vel ganske avhengi av barnas alder og hvor mye de skjønner. Er barna små kan det være traumatisk å ikke lengre har både mamma og pappa der til enhver tid. Jeg regner med TS tar hensyn til dette når hun gjøre noe med det, selv om jeg syntes hun har utvist lite hensyn til de rundt seg hittil...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bryllup: "Lover du å elske og ære han, i gode og onde dager, til døden skiller dere ad, eller til du kjeder deg såpass voldsomt at du finner deg et annet mannebein å gå etter uavhengig av konsekvensene det medfører?"

 

Ny jobb: "Arbeidsoppgaver: Litt mindre enn alle andre i samme stilling dersomom du puler sjefen. Arbeidstid: Litt kortere dager enn alle andre i samme stilling dersom du puler sjefen. Forfremmelser etter ansiennitet, for alle som ikke puler sjefen. Lønnsstigning etter tabell, eller litt ekstra dersom du puler sjefen." "Jeg er bare SÅÅÅ betatt av ham altså, fra første øyeblikk."

 

Men neida men joda, jeg skjønner deg godt jeg. Det er jo klart det er mye mer tilfredsstillende å ikke ta hensyn til noen rundt deg bare for å få det du vil ha. Gleder du deg til om noen år når sjefen har blitt kjedelig og du må bytte han ut? Gjerne etter å ha fått et par unger med han også. Det er jo helt sikkert en ny person rundt hjørnet som du kan bli forelsket i.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Da kan jeg moderere meg til å kalle henne for ei satans trollkjerring.... ?

Folk er blitt slik at de er så egoistiske at de tar NULL hensyn til andre enn seg selv. Overlevelsesinstinkter er byttet ut med kortsiktig nytelse som eneste instinkt...

Jeg klarer ikke å respektere slike folk...

Jeg er helt enig i at slike mennesker er egoister osv.. Men jeg håper bare at du forstår hva jeg mente, jeg mente ikke at du har feil når det kommer til barna osv, men å kalle en kvinne for hore; uansett grunn er ikke noe man gjør!

Det er din mening, jeg har min. Vi blir mest sannsynlig aldri enige om den heller... :(

 

OP: Hvordan skal du gjøre det med barna og samvær?

Skal dere ha hans barn når dere ikke har dine?

Skal dere ha annethvert barn, annenhver uke?

Skal barna treffe de andre barnas mor og far?

Skal barna få julegaver hos alle foreldre?

 

Bare noen spørsmål altså, fortsett gjerne på din egen vei av egoisme...

 

Kan ikke folk komme med noen konstruktive, respektable innlegg og gi faen med drittslenginga?

Det eneste konstruktive her er: Gi faen i sjefen...

Kan ikke gi faen i sjefen,, det er han jeg elsker!
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...