Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh happy day! Hentet min GULE Nokia Lumia 920 i ettermiddag. Lekt meg med den en 3 timers tid nå, og må si jeg er veldig imponert. Vekten merker jeg ikke noe til, trodde den skulle kjennes tyngre ut. Den kjennes veldig solid ut da, gir følelse av kvalitet. Ikke støtt på noen problemer enda, så tilsynelatende virker alt som det skal.

 

En ting jeg syns er rart.. Bestilte den fra Telenor m/kontantkort, med den hensikt å betale de 600 kr det koster å låse den opp. Men tenkte jeg skulle teste med mitt One Call sim kort først, og det virket som bare det. Der sparte jeg 600 kr. Men er jo misledende av telenor å merke esken med at denne telefonen er operatørlåst og kan ikke brukes med simkort fra andre operatører uten at den låses opp med en kode.

 

Ellers lurer jeg på om man kan ha forskjellig farge på hver enkelt Tile? Eller går ikke det an?

Lenke til kommentar

Du er bundet til den fargen du velger, men en del apps har jo egne farger.

 

Har forresten hentet min svarte 920 nå. Må vente en ukes tid på simkort(men skal teste med mitt chesskort), siden den er telenorlåst.

 

Førsteinntrykk når jf tok den ut av eska: vannvittig kvalitetsfølelse, synes ikke den var tung...

Lenke til kommentar

Oh happy day! Hentet min GULE Nokia Lumia 920 i ettermiddag. Lekt meg med den en 3 timers tid nå, og må si jeg er veldig imponert. Vekten merker jeg ikke noe til, trodde den skulle kjennes tyngre ut. Den kjennes veldig solid ut da, gir følelse av kvalitet. Ikke støtt på noen problemer enda, så tilsynelatende virker alt som det skal.

 

En ting jeg syns er rart.. Bestilte den fra Telenor m/kontantkort, med den hensikt å betale de 600 kr det koster å låse den opp. Men tenkte jeg skulle teste med mitt One Call sim kort først, og det virket som bare det. Der sparte jeg 600 kr. Men er jo misledende av telenor å merke esken med at denne telefonen er operatørlåst og kan ikke brukes med simkort fra andre operatører uten at den låses opp med en kode.

 

Ellers lurer jeg på om man kan ha forskjellig farge på hver enkelt Tile? Eller går ikke det an?

gratulerer med kul og gul :)

Fantes en app til å endre fliser, men er ikke sikker på om den har kommet til wp8 ennå...

Lenke til kommentar

http://www.windowsph...YOUSENDIT_MKTPL <- YouSendIt, ny (?) app fra Nokia

 

WHAT YOUSENDIT USERS SAY

“Being a contractor, many files (drawings, blueprints, pictures) are too large to just email. YouSendIt has resolved that problem and made it super easy!”

TAKE YOUR FILES EVERYWHERE

Whether you’re in the office, on-site with a client, at the airport, or working late at night in your kitchen, YouSendIt for Windows Phone 8 ensures you always have the latest version with you.

STORE

All your important documents, presentations, photos, videos and more are stored in the cloud so you can always access the latest version.

SEND

Send large files right from the app without clogging up your email. Track sent and received files with ease.

SHARE

Upload photos and videos from your phone and share the folder with anyone.

SIGN

Sign contracts, applications, invoices and more from the app then send the signed document back to your contact.

SYNC

All your files are instantly synced so you can access them later on your desktop, laptop, or tablet.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Ja, litt irriterende å få blanda inn Facebook-tråder med normale meldinger

 

Edit: Forresten, noen tips til gode (og helst gratis) apper med alarm og nedtelling/timer? Fant ikke nedtellingsapp mens jeg rota litt rundt på telefonen i sted, forsåvidt ikke stoppeklokke heller. Er jeg blind?

 

Edit2: Og en ting til; mener å huske jeg har sett at når man surfer på nett forsvinner adresselinja etter hvert. Er det en innstilling jeg ikke finner som justerer dette, eller husker jeg feil?

Endret av Konnis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...