Gå til innhold

Kabinett.. koste hva det koste vil

Zeus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

jeg er dritlei mitt barebone kabinett så nå vil jeg ha "stort" igjen!

men jeg er veldig usikker på hva jeg har lyst på.

pris er faktisk ikke så viktig bare det er stili, har en del gode finesser og helst lyddempet.

jeg vet noen vil si VapoChill, men det er litt for dyrt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta en titt på http://www.microplex.no

de har stort utvalg i kabinetter. Lian li er jo noe det ypperste. Selv bruker jeg et chieftech i aleminium midi tower som jeg kan anbefale. For min del foretrekker jeg en dør som skjuler dvd spiller og ting og tang.

Men finn ut hva du skal bruke maskina med, skal du overklokke og sånt er det viktig med god kjøling.

Lykke til med valget

Skrevet

d dær kabinettet var ikke helt det jeg så etter, mulig det er praktisk og støydempet (hva vet vel jeg) men det var ikke fint å se på..

jada, jeg vet at microplex har kabinetter, men jeg er bare veldig usikker på hva jeg vil ha, tengkte jeg kunne få noen anbefalninger hær.

jeg vil ikke ha Chiftec, det er for mange som har det, blir litt kjedeli

jeg har sett litt på lepont noen som har efaring med dette kabinettet

Skrevet

Sjekk Prometia Da vel. den yter vel likt eller bedre enn Vapochill og den kommer med stiligere design, større plass og.

ellers kan jeg anbefale Lian Li på det sterkeste.

Husk at kabinettet ditt blir ikke unikt før du gjør noe med det selv. :yes:

Skrevet
Avantech Medium Server Tower har fått svært gode omtaler. Det blir sannsynligvis mitt neste kabinett

Nei, det var da ikke no stili... Riktig kjedelig syns nå jeg. :shrug:

Ganske iøynefallende er den SKINNENDE blanke lakken, blankeste vi noen gang har sett ved et kabinett!
Lakken er i et rutemønster, og rutene har en slags "blur" effekt, klarheten i lakken er på høyde med det beste vi har sett på nye biler!
I alt har dette kabinettet en meget god kombinasjon av stramme pene linjer, og fargene + lakken er rett og slett genial!

Men samtidig går alt i hop, og sluttproduktet blir ikke for skrikende, men heller meget profesjonelt :)

Om vi starter på utsiden er denne upåklagelig, lakken er beskyttet med et plastlag når det kommer levert, og når denne plasten tas av virkelig skinner dette kabinettet. Lakken er rett og slett det beste vi har sett her i OcShoot.
Ellers er utsiden upåklagelig, designet på frontdøren, pluss den meget klare lakken med mønster, gjør at Avance kabinettet fremstår som meget profesjonelt, men samtidig ikke skrikende.

Men bildet på komplett.no viser ingenting av dette :wink:

Les resten av testen her

Skrevet

nei, jeg må nokk skuffe deg, det der er ikke kabinettet i mine drømmer :smile: men det er sant at den lakken var jo helt vanvitti tøff, går det ann å lakere et "vanlig" kabinett i slik lakk? hvor får man tak i slikt ?

Skrevet

Men bildet på komplett.no viser ingenting av dette :wink:

Det er fordi kabinettet hos komplett er hvit, har et slikt selv og skal du ha vannkjøling så synes jeg dette er litt lite men billigt og greit ellers.

Skrevet
d dær kabinettet var ikke helt det jeg så etter, mulig det er praktisk og støydempet (hva vet vel jeg) men det var ikke fint å se på..

jada, jeg vet at microplex har kabinetter, men jeg er bare veldig usikker på hva jeg vil ha, tengkte jeg kunne få noen anbefalninger hær.

jeg vil ikke ha Chiftec, det er for mange som har det, blir litt kjedeli

jeg har sett litt på lepont noen som har efaring med dette kabinettet

Jepp, har Lepont fulltower og synes det er bra, selvfølgelig stort, når fra gulvet til PC bord kanten med de "føttene" på, men de har jeg skrudd av så jeg fikk dyttet det inn i PC bordet, nå er det 1,5 cm klaring fra kassen og til bordflaten.

Jeg liker dette kabinettet fordi det er så god plass i, og det ser greit ut. Selv MED vannkjøling er det masse plass og slipper å fomle når jeg oppgraderer no hardware.

Det er lett å lydisolere det, hvis du synes det trengs, kjøp sånne støydemper matter på bilrekvisita butikk og så er det bare å skjære det til, jeg har svarte skomgummi matter i enda pga jeg hadde så mange vifter i før jeg fikk vannkjøling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...