Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden

Gjest Slettet+32asd4f

110 stemmer

1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

• Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da modeller som Nokia Lumia 920, Samsung Ativ S osv traff markedet så hadde vi allerede kraftigere modeller med mer imponerende maskinvare på markedet allerede og det attpåtil i samme prisklasse.

Tja, 920 har jo nfc, trådløs lading, bra kamera, skjerm som faktisk fungerer i sollys, touchskjerm med hansker. Vil si den hadde minst like mye som toppmodellene i Androidland. Mer enn bare cpuen som teller.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da modeller som Nokia Lumia 920, Samsung Ativ S osv traff markedet så hadde vi allerede kraftigere modeller med mer imponerende maskinvare på markedet allerede og det attpåtil i samme prisklasse.

Tja, 920 har jo nfc, trådløs lading, bra kamera, skjerm som faktisk fungerer i sollys, touchskjerm med hansker. Vil si den hadde minst like mye som toppmodellene i Androidland. Mer enn bare cpuen som teller.
Og ois :)
Skrevet

Kan man ordne det slik at nettleseren får hukommelse? Problemeter at når jeg går ut av nettleseren og så inn igjen, så kan jeg ikke bruke tilbakeknappen til å gå tilbake til forrige nettside...

Skrevet

Trykk ellipseikonet (...) nede til høyre og så på "Nylige", så finner du de siste du har vært på.

Geir :)

Takk Får teste ut om dette gjør nytten.
Gjest Slettet+32asd4f
Skrevet

Du har blant annet Nokia Xpress og UC Browser. Begge er vel bygget på IE om jeg ikke tar helt feil.

Skrevet

Har ucbrowser på min, men bruker stort sett bare IE. Eneste jeg davner er litt kjappere tilgsng til faner/favoritter. Skulle vært 2 knapper nederst jeg kunne ha shortcuts på...

Skrevet

Du kan jo sette adresselinjeknappen til faner eller favotitter.

i know, men som jeg skrev over, så skulle jeg gjerne ha 2 adresselinjeknapper, og kjappere tilgsng til både faner og adresser:)

Skrevet (endret)

Har nå kjøpt tre 1520-eksemplarer. De er kjøpt fra forskjellige butikker. Alle har hatt et knitrende "pop" fra høyttaleren etter at telefonen har laget en lyd. Kommer gjerne noen sekunder etter at lyden er ferdig. Høres spesielt godt hvis høyttaleren har blitt brukt til musikk, video etc. en liten stund. Begynner å lure på om det finnes noen 1520-telefoner som ikke har dette problemet. Hadde kjøpt noe annet hvis det ikke hadde vært for at jeg vil ha en Nokia med Windows Phone 8.1. Må vel nesten vente på 930 nå...

Endret av qweac
Skrevet (endret)

Joda, men for min del er det bare 1520 og 930 som er aktuelle. Poppinga er så høy og plagsom at jeg ikke kan leve med det. Tror ikke jeg prøver meg på en fjerde 1520.

Endret av qweac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...