Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God dag. :)

Begynner å lure på hva som kreves for å få jobb hos UPS, holdt meg hjemme i hele dag for å vente på en pakke fra de men sjåføren skjønte ikke hvordan man brukte ringeklokka til blokka så han fikk ikke levert den.

Er hele 3 knapper på ringeklokka så det kanskje ikke så rart han ikke skjønte hvordan man bruker den. :wee:

Lenke til kommentar

Pleier ikke slike å ha tlf nummer til de de leverer hos?

Både DHL og posten pleier jo å ringe opp folk om de ikke finner veien etc noe som er greit så man får det man skal ha.

De gjorde ihvertfall de i de 3 tilfellene jeg har vært borti det.

 

Jo, stemmer det, skjønner ei hvorfor sjåføren ikke ringte meg.

Ringte kundeservicen men de skjønte ikke mye de heller, ba om at de ringer før de leverer så jeg kan stikke ut å møte han.

Lenke til kommentar

 

Jo, stemmer det, skjønner ei hvorfor sjåføren ikke ringte meg.

Ringte kundeservicen men de skjønte ikke mye de heller, ba om at de ringer før de leverer så jeg kan stikke ut å møte han.

Ei ringe klokke kan ikke være så vanskelig å bruke, regner at det står id i form av noe navn på den også og hadde han ringt så ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ei ringe klokke kan ikke være så vanskelig å bruke, regner at det står id i form av noe navn på den også og hadde han ringt så ja.

 

Ja, mobilnummeret står jo på pakken, så han kunne godt ha ringt.

Ble oppringt kl åtte i morges om at pakken blir levert mellom kl 10-14, får se om det stemmer. :wee:

Lenke til kommentar

 

 

Jeg så på Insider. Men kikka på Liv og Død for en time siden.

Pms1 å Maxi jeg har hørt att denne Skjitprattråden dør ut tull å tøys det trur ikke jeg da, men den Skjitprattråden her den dør ut trur jeg skriver for 24 dager siden da http://itblekka.no/index.php. Fant en ny Skjitprattråd her http://no.donkr.com/forum/--skjitprattraaden---510628?size=25 brukeren heter HaxyQ da å det har med itavisen gjøre da ha ha, :green::green: Er det noen av dere alle her som vet hvem HaxyQ er da??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...