Jump to content
Kiriev

ITavisens Skjitprattråd

Recommended Posts

Annonse

Blærum...

Exactly :p Er mange andre sånne poster der med folk fra Bærum (og Drammen) med fancy navn som kjøper dyre ting til foreldrene sine bla. båter, Ferrarier og store 4K TVer :laugh:

10a287fbce6c0f201f29568019a5ce79.png

Exactly :p Er mange andre sånne poster der med folk fra Bærum (og Drammen) med fancy navn som kjøper dyre ting til foreldrene sine bla. båter, Ferrarier og store 4K TVer :laugh:

10a287fbce6c0f201f29568019a5ce79.png

De har ikke råd til de sakene der, hvis ikke foreldra er stinn rike da :)

Gave til dama?

Hehe, neida. Er ikke en veldig kritisk pakke, men alltid surt å ikke ha ting til riktig tid.. Den var bestilt for nesten en måned siden, så blir litt småirritert med tiden. :p

Kanskje det er fordi du ikke har vært snill gutt i år og får kull i strømpa di.

Neida, har i hvert fall ikke vert slem! :sleep2:

Julepresang til meg selv, kjøpt i dag http://www.hifiklubben.no/Products/denon-avr-x4000-hjemmekinoreceiver-60064/ :)

Hver dag? :p Kjører 5 dager i strekk, jeg....hehe.

Her må mobilen lades hver dag Knut, litt spilling her og litt surfing der tømmer batteriet durabelig fort, savner nesten tiden hvor mobilen kun var for å ringe med , ser jo selv hvor avhengig man har blitt av mobilen, forsvinner lett et par timer hver dag. ;)

Ikke drept GS3en enda assap2?

Har trådløs lading på min SGS3 så legger den på en ladeplate når jeg er i heimen så får den i seg litt strøm. Driver jeg å "leker" meg med programvaren på den så går batteriet litt raskere nedpå og ser ut som siste innlegg av en annen kernel har gjort at batterilevetiden virker som bedre :)

Nope, SG3en er like hel den men Otterbox dekslet har reddet mobilen min mer enn 1 gang. :)

Gått til innkjøp av flere batterier, hadde man bare husket å lade de opp innimellom så de er klare når man trenger de. :wee:

Hehe... har en ekstern batteripakke som jeg tar med hvis jeg vet at jeg ikke har tilgang på strømnettet over tid.

Har gått over til ett deksel fra Lifeproof her så nå er min vantett også :) . Liten sprekk i glasset så det skal bli utbedret en gang til neste år tenker jeg så da blir den 100% vanntett.

Er jo uansett bra jobba av deg å ikke knerte GS3en enda :p . Du drepte jo GS2en :p

• Like 1

Kommer litt an på størrelsen, har sett de som bygges inn i en sekk, de kan da også lade laptoper!

De som passer lett i lomma derimot, de lader nok ikke en S3/4 mer enn et par ganger :p