Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

 

Tja, nå husker ikke jeg tilbake til dag 1, men husker første mobilen til fattern, dvs den var mobil, ikke den typen som man måtte bruke lastebil for å få med seg, hehe, men den holdt i uendelig med tid.

Men joda, min tlf holder også borti mot en 2-3 dager, spørs på hvor mye jeg bruker den, mange ganger så ligger den bare der og jeg sjekker bare klokka, men er verre når jeg er borte, da brukes den mer, mye mer, hehe.

Må ha ting å sysselsette seg med, aka spill og web surfing når man er borte hehe.

Model var det på den er det nokia hvis ja ser du den her ???http://nokiamuseum.com/index.php?start=0&collection=0&sort=`release`

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg skreiv, 1610.

 

 

Men, når man vasker og rydder til jul finner man mye rart, fant igjen en gammel cd med masse musikk på, from the good old days, lol.

Selv brent så klart med bare nedlastet musikk, haha, the CD age.

Leste feil jeg tenkte på murstein mobil som den her Nokia Mobira Senator det var murstein. Trur en kamerat av meg hadde neste alle nokia mobilene, oxo NMS er den første nokia. Jeg mener jeg så på NMS da men husker ikke 100%, han skaffet faen da de nyeste nokia mobilene når de kom ut ut da ut ha ha han var glad i nokia da var han ha ha

post-281153-0-47267100-1387662093_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ha ha www.ITavisen.no trykk trykk Maxi :tease:

 

No way. :p

 

 

 

Tja, nå husker ikke jeg tilbake til dag 1, men husker første mobilen til fattern, dvs den var mobil, ikke den typen som man måtte bruke lastebil for å få med seg, hehe, men den holdt i uendelig med tid.

Men joda, min tlf holder også borti mot en 2-3 dager, spørs på hvor mye jeg bruker den, mange ganger så ligger den bare der og jeg sjekker bare klokka, men er verre når jeg er borte, da brukes den mer, mye mer, hehe.

Må ha ting å sysselsette seg med, aka spill og web surfing når man er borte hehe.

 

Ja, Nokia 1610 og slikt gikk lenge pr lading...hehe. De tålte jo juling også de. Første arbeidstelefonen når jeg kjørte for Linjegods var en Nokia 5110. Den fikk gjennomgå. :p Gudene veit hvor mange ganger den gikk i bakken...dog med skinnveske utenpå..men likevel. Og ute i regn osv. Men den levde og levde hvertfall helt til jeg sluttet for dem...hehe. Bruker Note'n nesten bare til å ringe med jeg..også noen SMS da. Spiller aldri eller noe slikt. Hender jeg surfer litt og sjekker FB når jeg er borte, men det er lite det også. :)

Lenke til kommentar

Hehe, husker min far hadde en gul Nokia 1610, den tålte det meste ja, tror han ladet den 1 gang i uken, noe annet en dagens mobiler som må nesten lades hver dag. :)

assap2 så du det jeg skreiv til deg i it blekka det her

 

piraya.. er det så lurt da hvis du tar hendene opp i 7 til 8 piraya da Assap3 plz legge bort den tanken høres veldig farlig ut plz plz clear.png clear.png , og 800 liter det er allt for lite da til 7 til 8Piraya.. ser att en som skriver han vile ha 4000.liter til 2 piraya fisker da husk de vokser da ca 20cm å de er stim fisk da og de angriper i flokk. Hvis du har 7 til 8 Piraya.. så blir det koldbord for den ene å siste pirayen som er igjen da duclear.pngclear.png

Lenke til kommentar

Juleryddings! :D

Forsøk på panoramabilde:

attachicon.gif2013-12-21 23.44.38.jpg

Jeg har ikke plass til alle eskene mine, så det står stablet i alle kriker og kroker hos meg, har til og med fylt loftet med boksen til 800Den fylt med enda flere esker og 2 passe store esker med skrap :p

vZTBv7j.jpg

Endret av VegardBS
Lenke til kommentar

Tja, jeg hadde en haug med blader under nattbordet og når det blei fult der bare stabla jeg oppå og fortsatte, hehe, lagde ikke ett diger tårn, men alle de er rydda ett anna sted, slike ting burde vel sikkert kastes, men kjekt å ha.

Støvet+at andre ikke har vært helt bra tok knekken på nesa mi, sitti å nysi og snørret renner, ikke så ille nå, var verste når man vaska/støvsugde og rotet rundt i gamle ting, hehe.

Men fikk da bort en del gammelt ræl, er ikke så ofte det ryddes her så blir vel nytt år tusen før neste gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du trenger bare et trykk Maxi, www.ITavisen.no :tease:

 

Bare trykk ivei, du. Skal ikke stoppe deg...hehe.

 

 

Hehe, husker min far hadde en gul Nokia 1610, den tålte det meste ja, tror han ladet den 1 gang i uken, noe annet en dagens mobiler som må nesten lades hver dag. :)

 

Hver dag? :p Kjører 5 dager i strekk, jeg....hehe.

 

 

piraya.. er det så lurt da hvis du tar hendene opp i 7 til 8 piraya da clear.pngclear.png

 

7-8 stk er ikke så farlig. Vent til det kommer en flokk på flere tusen, du...hehe. DA er det farlig. ;)

Lenke til kommentar

 

Bare trykk ivei, du. Skal ikke stoppe deg...hehe.

 

 

 

 

Hva er du redd for da,? at du se noe du ikke liker ja ja

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1456925&page=1422 den siden her hadde du fått fram hvis du hadde trykt da men trenger du noen kr da kan du trykke på linken med bitcoins da husk er mange her som har bitcoins da $$$$$$$$$

Slik stjeler» du Bitcoins

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...