Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er de der AOC skjermene noe særlige?

Kjenner en som har en, som har hatt den i rundt 5 år. Flott bilde, grei innsynsvinkel og grei funksjonalitet. Aldri hatt problemer med den. Grei byggekvalitet også, rammen er laget i aluminium.

 

 

Minner meg om et Garden of Eden Creation kit, er det fra Fallout du har hentet inspirasjonen?

Nope. Kom på ideen selv etter at jeg lette etter sånn silikoncase til laptopen, og jeg fant ingen som var store nok og beskyttende nok, så jeg begynte så smått å tegne en koffertsak. :p Endret av Jon Håvard (sevs)
Lenke til kommentar

Du tenkte da, grise gutt ha ha kølla du mener da :p

Nja, nesten, den har ikke tilfeldigvis innebygd virbering? :rofl:

 

Kjenner en som har en, som har hatt den i rundt 5 år. Flott bilde, grei innsynsvinkel og grei funksjonalitet. Aldri hatt problemer med den. Grei byggekvalitet også, rammen er laget i aluminium.

 

Nope. Kom på ideen selv etter at jeg lette etter sånn silikoncase til laptopen, og jeg fant ingen som var store nok og beskyttende nok, så jeg begynte så smått å tegne en koffertsak. :p

Kreativt :thumbup:

Lenke til kommentar

 

Bare å søke på "Voyage Home". :)

Men du kan selvfølgelig få en link. :)Voyage Home

Mye betaler du for jeg skal trykke og høre på sangen da :tease:

 

NEI!

 

Er enig der

Nja, nesten, den har ikke tilfeldigvis innebygd virbering? :rofl:

 

Kreativt :thumbup:

 

Se i sex leketøy sider der finner du sånn dilldo,

Takk for tipset!

 

 

Andre som har fått mye cash på GTA V sånn utav det blå?

Singel player 0.kr online line player er det 500.000.kr da

Lenke til kommentar

Andre som har fått mye cash på GTA V sånn utav det blå?

 

Ikke ut av det blå, men er man i lobby'er hvor hackere er, så deler dem ofte ut penger til de andre. Jeg har f.eks 1,1 milliard dollar nå. Og det er etter at jeg har kjøpt alle flyene, båtene, dumperen, limo'en etc...hehe.

Igår fikk jeg 180 millioner av en fyr.

 

Mye betaler du for jeg skal trykke og høre på sangen da :tease:

 

Ikke en dritt. :D

 

Slik ser det ut i min garasje, Joking. :p Sånn går det når man kjører rundt i garasjen sin...hehe...

 

 

20131226_133150.jpg

 

Endret av Knut A.
Lenke til kommentar

 

Ikke ut av det blå, men er man i lobby'er hvor hackere er, så deler dem ofte ut penger til de andre. Jeg har f.eks 1,1 milliard dollar nå. Og det er etter at jeg har kjøpt alle flyene, båtene, dumperen, limo'en etc...hehe.

Igår fikk jeg 180 millioner av en fyr.

 

 

Ikke en dritt. :D

 

Slik ser det ut i min garasje, Joking. :p

 

20131226_133150.jpg

 

Hva er det du sier sier ikke en dritt, gjerrigknark. sier jeg snøft ha ha :tease: Klikk på linken Maxi ps det er ikke itavisen nei nei nei men det er http://www.gjerrigknark.com/ :green::green::green::green:

post-281153-0-00222500-1388072607.jpg

Lenke til kommentar

Det er nesten bedre å pakke opp gaver nå enn når man er liten, så klart man får jo sikkert en del leker, men det er litt sånn, en myk pakke?

Javel ja, jaja, hva skjedde med de lekene da?

 

Når man er voksen eller eldre, så er det litt sånn, en tskjorte, woohoo, fuck yes! :D :D :D

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...