Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Maximalyd: Trenger jo ikke smarttelefon du når du ikke bruker den funksjonaliteten så og si :p . En enkel sak til 100 lappen holder da ;) .

 

SGS3en min har holdt i over 3 dager hvor den har så og si bare liggi i en tursekk og brukt bare til å sjekke klokka litt, sende en sms i ny og en og kanskje en og annen telefonsamtale.

Lenke til kommentar

 

Hehe...bruker jo andre apper endel da. Blir for kjedelig med en 100-kroners telefon. :p

 

Hehe... dingsefreaker liker å ha noe å fikle med :p .

 

Bruker selv en hel del apper og de spiser jo batteri vis man bruker de flittig. En gang i fremtia ser vi sikkert tilbake på denne tia hvor smarttelefonene ikke hadde lange batterilevetid og ler :p .

Lenke til kommentar

 

Hehe... dingsefreaker liker å ha noe å fikle med :p .

 

Bruker selv en hel del apper og de spiser jo batteri vis man bruker de flittig. En gang i fremtia ser vi sikkert tilbake på denne tia hvor smarttelefonene ikke hadde lange batterilevetid og ler :p .

 

Hadde nok fikla mer for 30 år siden. ;) Nå liker jeg at alt kommer "ferdig" og bare til å bruke....hehe. Nå gidder jeg rett og slett ikke. Fikla mye selv med alt mulig når jeg var i 20-åra. Man blir mer bedagelig med åra...hehe.

 

Og de app'ene jeg har krever ikke mye. :)

 

Akkurat som med bil. Før skulle det gå fort, rå akselrasjon osv. Trimming og skruing. Nå gidder jeg ikke. Det jeg setter først nå er komfort, og nesten kun det. :)

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...