Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt sagt... ser ikke poenget med en PS vita her.

 

Men har en kompis som bedriver DD Maxima. Han fant en bukket med fine roser han ga bort til madammen sin :p . Han fant jo over 2kg med lakris av typen "Kick" av forskjellige smaker.

 

Har brukt opp litt cash her allerede og tror jeg kjøper meg en gps for turbruk. Må bli garmin her sia jeg allerede har en del garmin og kan da bruke den som sykkelkomputer også vis det skulle bli nødvendig :p

Lenke til kommentar

 

Hehe..oki. :)

 

 

 

Lider du av kjøpetrang? :p

Gi bort ps vita da jeg mener :green: kjøpetrang? nei ha ha :p :D

 

 

Hehe... tanken som teller da Maxima ;) . Og de var fine. De var bare kasta sia det var lørdag og de ikke kunne ha de i butikken til mandag.

 

Ser frem til neste helg. Kjøpe meg noen øl, pakke tursekk å forsvinne med noen folk til skogs å fyre bål og drikke :p

Er ikke de danskene igjen vel Rolf ha ha, ha ha husker da du skrev om det. Du skule ikke ta med de dansker i skogen mer med alkohol da :rofl:

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

 

Neh, Kromsa har bare tatt en pause fra Diskusjon ;)

 

Jepps og den forblir herved fra i morgen av.

 

 

Trur det er mac krom driver med,

 

Jepp, bl.a.

 

 

Frivillig eller ufrivillig?

 

Helt frivillig. :)

 

 

Så det er grunnen vi ikke har sett kromsa her da, han vanker med troll vennen sinn da :p

 

Nope.

 

Jaja, da har jeg tatt en besluttning. Jeg vil bare pent takke for den gode tiden her. Har vært en glede å bli kjent med mange "skjitpratere" her men nå må jeg si adjø og på gjensyn.

Mye av tiden framover vil gå til musikk og skolearbeid så vil ikke bli noe mer skjit i fra meg lenger.

Så jeg pensjonerer meg som skjitpratveteran for å si det slikt. Blir spennende å se hvem som blir den nye med flest innlegg. :p

 

Uansett, takk for alt og takk for meg. :)

 

Mvh

Kromskallen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...