Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Din rakker Maxi ha ha :)

 

Jeg viste det må en måte da du spillet bare et par spill + noen bil spill da ;)

 

Rakker? Måtte jo få ham ut. :)

 

Her går det stort sett kun i motorspill. Annet duger ikke. Å gå rundt å bare skyte er ikke min greie. :)

 

 

Neh, Kromsa har bare tatt en pause fra Diskusjon ;)

 

Frivillig eller ufrivillig?

 

 

Hva med Eye of judgement da

 

Nope. Må være motor....hehe. Der er jeg urokkelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Rakker? Måtte jo få ham ut. :)

 

Her går det stort sett kun i motorspill. Annet duger ikke. Å gå rundt å bare skyte er ikke min greie. :)

 

 

 

Frivillig eller ufrivillig?

 

 

 

Nope. Må være motor....hehe. Der er jeg urokkelig.

Rakker? er bare fleip tullet er så veldig enig få ut jevel skapet hue å ræva da

Lenke til kommentar

Det var som pokker... må vist ringe for å få aktivisert win7 etter oppdateringen av BIOS, men til gjengjeld fikk jeg jo bedre ytelse på systemet etter oppdatert BIOS. Fikk jo BSOD flere ganger av den gamle BIOSen virket det som på Clevo PCen.

 

WEI på laptopen er på 6.6 :p

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

 

Nei, det er ikke den jeg hadde ifjor. Skal jeg ta den istedenfor? :p

 

Selvfølgelig :D

 

 

God dag. Tror kanskje jeg skal kjøpe meg PS4. Tempting den enheten der :D .

 

Bare å bestille. Du får den uansett ikke før jul, så :p Regner med at jeg heller ikke får den før til neste år, og jeg bestilte i september.

Endret av Kiriev
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og jeg kan også fylle opp en pulk med luksusvarer :D .

 

Du bruker jo aldri luksusvarer. Peller bare søppel fra bakgårdscontainere, du...hehe. :p

 

 

Hæ???? hva sier du :omg: liker du ikke snø da. Deilig med 20 kulegrader da Maxi, :p vinduet er oppe hele året her deilig da er litt kalt da men ikke mye gleder meg til vinteren jeg hvit snø ved jul :D:yes:

 

Det er deilig med 20 kuldegrader, ja....så lenge jeg kan være inne. ;) Men nå skal det sies at jeg nesten ikke er ute om vinteren, så det plager meg ikke så mye. Her inne er det 23-25 grader og storkoser meg. Bilen har kupévarmer som jeg ALLTID bruker før jeg kjører noe sted. 23-24 i bilen FØR jeg setter meg inn i den, ja. Så jeg går ikke ute i kulda mer enn høyst nødvendig. ;)

 

Selvfølgelig :D

 

Hehe..oki.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Positive med å være på tur i fjellet og skauen om vinteren er at det bare er kaldt og jeg blir ikke våt så lett. Og jeg kan også fylle opp en pulk med luksusvarer :D . Skal jo gå til Finse fra enten Kongsberg eller Rjukan til neste år :p

 

Åsen luksusvarer da rolf fortell fortell Rolf, du har ikke blitt kleptoman vel? :p

Samme her, mens MTK derimot er HELT imot snø, noe som er rart da det er MYE bedre enn regn! :p

Åsen vet du det da, :p ja snø er mye bedre en regn ;)

 

Fakta!

Er det sant liker du ikke snø, :mellow: er det ikke bedre med hvit snø en se den stygge asfalten da gutt :p

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

 

Du bruker jo aldri luksusvarer. Peller bare søppel fra bakgårdscontainere, du...hehe. :p

 

Handler en del jeg når jeg ser behovet ;) . Lenge siden jeg har dumpstra nå.

 

 

 

Åsen luksusvarer da rolf fortell fortell Rolf, du har ikke blitt kleptoman vel? :p

 

Det jeg mener luksusvarer på tur er kjøttdeig, og andre hverdagslige varer ;) . Om vinteren blir ikke maten skjemt på tur så kan da fylle opp med litt mer enn bare Real turmat når jeg er ute å vandrer ute over flere dager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...