Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg må få kjøpt Qi lader til N5 så jeg slipper å ødelegge min fjerde micro usb kabel i år :p

 

Hehe... har ikke klart å kverke en eneste m-usb kabel i år jeg. Har originalkabelen til S3en enda og den er enda i bruk. Men må si det er praktiskt med en QI lader. Bare legger telefonen på plata så får den strøm. Må kanskje kjøpe en til eller en større en for å lade S3 og N7 samtidig :p

Lenke til kommentar

 

Du har jo kokke-erfaring du nå, kompis? :)

 

Ja begynner å få litt :) Men har ikke laget pinnekjøtt før, men det skal være såre enkelt. Klarte faktisk å svi fårikål siste gang :p Usikker på hvordan det gikk til da, da jeg hade svak varme. Men skal snakke med en kok, og høre :)

Lenke til kommentar

ja, fort gjort å gjøre feil. Har selv spist rakfisk og lutefisk i helga som var. God mat det :D .

 

Fort gjort å svi fårikalen ved å bruke for mye varme. Men man lærer da til neste gang forhåpentligvis. Pinnekjøttet er såre enkelt. Legg de til bløtt dagen føre og ha de i en kjele med noe som hever de opp fra bunnen ved lagingen. litt veske i bunn mener jeg. Er jo ikke vær dag det lages :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...