Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Neste 190.cm mye da Maxi, jeg er 184,cm da :p

 

Er ikke SÅ mye da....hehe.

 

 

Jeg føler med deg, skaller borti masse, hadde faktisk vært mer praktisk å være lavere :p

 

Jo, men det har jo sine fordeler å være høy også da. :) En kompis av meg er 2,10. DET er høyt. :p

 

 

Maxi åsen smaker nanbrød jeg mener smaken da, så det var 2 typer en med hvitløk og en vanlig da, skal til rema 1000 i da kjøpe nanbrød den vanlige å hvitløk typen da. Og lørdag skal jeg igjen gi tikka en ny sjanse da, :dribble: åsen skylling kjøper du merke jeg mener da. Kanskje jeg kjøpte feil merke og skjærte ikke vekk de hvite lange strimlene, jeg vet ordet men greier ikke skrive det ha ha pytt pytt skjærte ikke bort det men klipte kyllingen med saks for kniven var sløv , men neste gang skal jeg bruke syl skarpe kniven ikke klipe kyllingen da maxi :wee: NAMN TIIKKA DA :dribble: good bedring Maxi, spise 10 rå hvitløk båter før du trener da svetter du forkjølesen vekk da det virket på meg med bihulebetennelse :green:

 

Jeg kjøper det vanlige. Det er litt krydret, samtid som det liksom er litt søtt også. Vanskelig å beskrive smaken. :)

Jeg kjøper disse fra Prior. Det er hvertfall de JEG syns er best.

 

Nei..fysj....spiser ikke hvitløk...hehe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Er ikke SÅ mye da....hehe.

 

 

 

Jo, men det har jo sine fordeler å være høy også da. :) En kompis av meg er 2,10. DET er høyt. :p

 

 

 

Jeg kjøper det vanlige. Det er litt krydret, samtid som det liksom er litt søtt også. Vanskelig å beskrive smaken. :)

Jeg kjøper disse fra Prior. Det er hvertfall de JEG syns er best.

 

Nei..fysj....spiser ikke hvitløk...hehe.

Spiser ikke hvitløk sier du, rå hvitløk er digg i gryterett da da. For mange år siden laget jeg gryte rett med 10 rå hvitløk i og cayenne pepper i første kammeraten min sa etter smake prøve var...... hva faen har du hatt opp i her.... den var sterk :xmas:

Lenke til kommentar

Spiser ikke hvitløk sier du, rå hvitløk er digg i gryterett da da. For mange år siden laget jeg gryte rett med 10 rå hvitløk i og cayenne pepper i første kammeraten min sa etter smake prøve var...... hva faen har du hatt opp i her.... den var sterk :xmas:

 

Man skal aldri overdrive med krydder. En god kokk bruker krydderet kun til å sette en spiss på smaken, og ikke for å gjøre det sterkest mulig. ;) Er maten for sterk, smaker det ikke godt. Kan godt ha i bitte litt hvitløk, men som sagt...å overdrive ødelegger bare maten.

Lenke til kommentar

 

Man skal aldri overdrive med krydder. En god kokk bruker krydderet kun til å sette en spiss på smaken, og ikke for å gjøre det sterkest mulig. ;) Er maten for sterk, smaker det ikke godt. Kan godt ha i bitte litt hvitløk, men som sagt...å overdrive ødelegger bare maten.

Noen retter MÅ ha en del hvitløk, da xD

1: Hvitløksbrød (OFC :p)

2: Noen supper

3: Kylling med hvitløk og pepper (Thai oppskrift) :dribble::dribble::dribble::dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...