Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med Corsair K70? Gode taster, MX Cherry Red, medieknapper, bakbelysning og ingen unødvendige makrotaster.

Skal du virkelig ha det beste kan du sjekke ut Filco, det koster svin, men de er top dogs på markedet akkurat nå.

Er helt klart et alternativ, men kommer nok til å kjøpe det med MX Brown taster eventuelt. Tusen takk for tipset.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

 

Hvorfor ikke 15"? :(

 

Stort prishopp + 13" ser bra ut.

 

 

For stor trur jeg 13" er lettere ta meg seg, :) krom skal jo bli Dj Krom da :cool::tease:

 

Han her har forstått det (Kiriev også). :p

Lenke til kommentar

 

Stort prishopp + 13" ser bra ut.

 

 

 

Han her har forstått det (Kiriev også). :p

Hvis jeg viste mobil nr ditt hadde jeg fått lov å ringe deg med forandret stemme, for jeg har en sånn tlf som gjør stemmen mekanisk da

 

13 kan umulig være så mye lettere å ta med seg, men jeg ser den med prisen. Ganske så stort sprang :p

 

Vi er omtrent like høye da :p

Ha ha det er bra

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

13 kan umulig være så mye lettere å ta med seg, men jeg ser den med prisen. Ganske så stort sprang :p

 

Vi er omtrent like høye da :p

 

Har studert litt rundt og holdt 13" og 15" her og der og må si at det er ikke mye i forskjellen. 13" vil gå fint til arbeid av musikk + kan bruke noen høvdinger på litt bedre hardware og mer lagring. 8GB RAM, 512MB Flash SSD og muligens en i7 CPU. :p

 

Håper jeg får solgt PC'en snart as slik at jeg kan få tak i en Mac før jeg har spillejobb. :)

Hvis jeg viste mobil nr ditt hadde jeg fått lov å ringe deg med forandret stemme, for jeg har en sånn tlf som gjør stemmen mekanisk da

 

Haha, wtf. Du kan nok ringe meg men ikke nå, nå skal Krom sove. :p

Lenke til kommentar

 

Har studert litt rundt og holdt 13" og 15" her og der og må si at det er ikke mye i forskjellen. 13" vil gå fint til arbeid av musikk + kan bruke noen høvdinger på litt bedre hardware og mer lagring. 8GB RAM, 512MB Flash SSD og muligens en i7 CPU. :p

 

Seriøst? Så mye lagringsplass? :tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Har studert litt rundt og holdt 13" og 15" her og der og må si at det er ikke mye i forskjellen. 13" vil gå fint til arbeid av musikk + kan bruke noen høvdinger på litt bedre hardware og mer lagring. 8GB RAM, 512MB Flash SSD og muligens en i7 CPU. :p

 

Håper jeg får solgt PC'en snart as slik at jeg kan få tak i en Mac før jeg har spillejobb. :)

 

Haha, wtf. Du kan nok ringe meg men ikke nå, nå skal Krom sove. :p

Sender jeg noen sexy bilder av ho Kathleen Robertson da sover ikke krom i natt :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

 

Seriøst? Så mye lagringsplass? :tease:

 

Skal nå ha en del software og lydfiler så, ønsker å droppe det med eksternt. :)

 

 

Sender jeg noen sexy bilder av ho Kathleen Robertson da sover ikke krom i natt :love:

 

Fap fap fap :p

Send meg du. :)

Lenke til kommentar

Til den eller de som vil eller skal kjøpe BF4, de har noe kalt origin great game garanti, du kjøper spillet og kan spille det i 24 timer eller noe og liker du det ikke skal du kunne returnere det å få penge tilbake.
Litt usikker på hvordan det funker, men men, må også kjøpe den digital deluxe hvis du vil ha china rising DLC med på kjøpet.
Spill+premium koster 1000kr sånn ca, så om jeg skal kjøpe BF4, tvilen er stor, så kommer neppe jeg til å kjøpe noe mer premium, da må det ihvertfall være på halv pris slik det var med BF3 en gang.
Fikk liksom ikke noe bra ut av premium heller i BF3, så var rimelig waste egentlig, var også ca like dyrt å kjøpe premium til full pris som å kjøpe alle DLCene tilsammen, om man hadde b2k så klart.

Før jeg glemmer det, fins det en slags ordbok app til android, norsk-engelsk/engelsk-norsk?
Går bra med bare engelsk, men må jo gjerne innholde andre språk også, fins noe slikt og i så tilfelle, hva er navnet eller hva søker jeg etter?

Endret av meg0709
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så enkelt, vettu. Kommer ut av dusjen, så er det bare å dra håndkleet over hode én gang så er det tørt. Ikke noe mer tull liksom. Eneste er at sår og slikt syns bedre da når man skaller borti ting. Noe som ikke er helt uvanlig når man er nesten 1,90...hehe. :p

Jeg føler med deg, skaller borti masse, hadde faktisk vært mer praktisk å være lavere :p

Lenke til kommentar

Jo, takk for det. :) Natti natti.

 

 

*** G O N E ***

Maxi åsen smaker nanbrød jeg mener smaken da, så det var 2 typer en med hvitløk og en vanlig da, skal til rema 1000 i da kjøpe nanbrød den vanlige å hvitløk typen da. Og lørdag skal jeg igjen gi tikka en ny sjanse da, :dribble: åsen skylling kjøper du merke jeg mener da. Kanskje jeg kjøpte feil merke og skjærte ikke vekk de hvite lange strimlene, jeg vet ordet men greier ikke skrive det ha ha pytt pytt skjærte ikke bort det men klipte kyllingen med saks for kniven var sløv , men neste gang skal jeg bruke syl skarpe kniven ikke klipe kyllingen da maxi :wee: NAMN TIIKKA DA :dribble: good bedring Maxi, spise 10 rå hvitløk båter før du trener da svetter du forkjølesen vekk da det virket på meg med bihulebetennelse :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...