Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å si det sånn.. Jeg så for meg at du hadde mer hår :p Hehehhe. Men ellers er du vel ikke så rar :p hahahahh.. Pappa har forresten heller ikke hår, så det er forsåvidt ikke så uvant.

Regner med jeg også ser litt annerledes ut enn du hadde forestilt deg eller? :p

 

Hehe..jeg har de siste10-15 åra likt å ha det kort-kort. Så lett å bare feie over med maskin vettu...hehe. :D

Ja, du gjorde det. Hadde egentlig ikke lagt meg til noen tanker, for jeg vet at jeg bommer hver gang. :p

Lenke til kommentar

 

Hehe..jeg har de siste10-15 åra likt å ha det kort-kort. Så lett å bare feie over med maskin vettu...hehe. :D

Ja, du gjorde det. Hadde egentlig ikke lagt meg til noen tanker, for jeg vet at jeg bommer hver gang. :p

Jepp. Pappa så seg lei på å drive og klippe håret hele tiden, så han bestemte seg for noen måneder siden å snaue seg helt. Blir spennnende å se hvor lenge han holder på :p Må si det frister litt å gjøre det selv. Er så mye mer praktisk med kort hår.

Endret av Kiriev
Lenke til kommentar

Jepp. Pappa så seg lei på å drive og klippe håret hele tiden, så han bestemte seg for noen måneder siden å snaue seg helt. Blir spennnende å se hvor lenge han holder på :p Må si det frister litt å gjøre deg selv. Er så mye mer praktisk med kort hår.

Så enkelt, vettu. Kommer ut av dusjen, så er det bare å dra håndkleet over hode én gang så er det tørt. Ikke noe mer tull liksom. Eneste er at sår og slikt syns bedre da når man skaller borti ting. Noe som ikke er helt uvanlig når man er nesten 1,90...hehe. :p

Lenke til kommentar

Så enkelt, vettu. Kommer ut av dusjen, så er det bare å dra håndkleet over hode én gang så er det tørt. Ikke noe mer tull liksom. Eneste er at sår og slikt syns bedre da når man skaller borti ting. Noe som ikke er helt uvanlig når man er nesten 1,90...hehe. :p

 

Kommer sikkert til å gjøre det til sommeren når jeg kan sole bort skillet :p Lurer jo også på hvordan det blir seende ut på hodet uten hår :)

Er heldigvis ikke så høy. Blir nok ikke noe særlig høyere enn 173, så. Er praktisk å ikke være så lang i grunnen. Det blir jo f.eks mer komfortabelt å reise med offentlig transport som fly og tog og slikt når man ikke har så lange føtter å gjemme bort :p

Endret av Kiriev
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

 

 

Bestemt meg for Macbook Pro Retina 13" ;)

 

Men ehm, natta folkens! Lang skoledag foran meg, huff men kan ikke vente med å komme meg hjem og spille litt! Skal prøve å få tid til å lage en ny mix som jeg forhåpentligvis spiller på juleballet.

 

Men vi får nå se da hva man får tid til, hehe. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

For mange år siden sa 2 venner att jeg skulle få penger til rød mix ja tobakk, hvis jeg gikk med på bli 110% skallet på huet mitt svar ble sett i gang. Jeg tenkte jo gratis tobakk kan ikke si nei til det, men er 110% røyk fri nå da og takk for det da :cry:

 

Bedre å være røykfri. :)

Lenke til kommentar

Kommer sikkert til å gjøre det til sommeren når jeg kan sole bort skillet :p Lurer jo også på hvordan det blir seende ut på hodet uten hår :)

Er heldigvis ikke så høy. Blir nok ikke noe særlig høyere enn 173, så. Er praktisk å ikke være så lang i grunnen. Det blir jo f.eks mer komfortabelt å reise med offentlig transport som fly og tog og slikt når man ikke har så lange føtter å gjemme bort :p

 

Liker du det ikke, er det jo bare å la det vokse ut igjen...hehe. :)

 

I know. Jeg tar aldri buss, for det er jo ikke plass til beina. :p Helt jævli å ta fly innenlands også. Utlandet går til nød, for da er det litt større plass til beina. :p

Lenke til kommentar

 

Bestemt meg for Macbook Pro Retina 13" ;)

 

Okei.. blir sikkert bra, det :)

 

 

Liker du det ikke, er det jo bare å la det vokse ut igjen...hehe. :)

 

I know. Jeg tar aldri buss, for det er jo ikke plass til beina. :p Helt jævli å ta fly innenlands også. Utlandet går til nød, for da er det litt større plass til beina. :p

Jepp. Er jo ikke varig, så :)

 

Det var det jeg skjønte. Heheheh

Lenke til kommentar

Jepp. Har sett en del på maxfps, men det er ikke så veldig mange som har medietaster. Det trenger jeg egentlig. Frister litt med et Ducky Shine 3 eller noe slikt, men orker ikke å betale for bakgrunnsbelysning i tastene.

Hva med Corsair K70? Gode taster, MX Cherry Red, medieknapper, bakbelysning og ingen unødvendige makrotaster.

Skal du virkelig ha det beste kan du sjekke ut Filco, det koster svin, men de er top dogs på markedet akkurat nå.

Endret av Dysfuncti
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...