Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er bra at han ber de som sprer kvalme stikke av :)

 

Hehe..joda, men dem legger jo opp til flamewar med vilje også da. Alt for å få klikk.

Men stikker alle de som lager kvalme, er jeg redd for at det ikke blir mange brukerne tilbake på ITAvisen. ;)

De fleste som kommenterer der nå, sprer jo nesten bare kvalme. :p

Lenke til kommentar

"Har dere aldri blitt betalt for å "teste/reviewe/skrive en artikkel" om et produkt eller en app?"

Trond Bie: Aldri, og det kommer aldri til å skje.

Selvfølgelig kommer ikke det til å skje. Ingen som er interessert i å betale ITavisen for en drittartikkel. De er jo den mest useriøse avisen innenfor teknologi og IT-nyheter.


Ser også at C64 fortsatt lurer i kommentarfeltene. Han kommer visst aldri til å gi opp, han :p hahah

Endret av Kiriev
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Ser også at C64 fortsatt lurer i kommentarfeltene. Han kommer visst aldri til å gi opp, han :p hahah

Har han ikke bedre å gjøre? ...

 

 

Det er jo så jævli typisk...... Når jeg omsider kom inn i GTA V Online...så datt nettet mitt ut. :grumpy:

Haha :D

Du hadde vel fått problemer uansett, hva med å vente til helga? Kanskje de har fått løst problemene.

Lenke til kommentar
Ser også at C64 fortsatt lurer i kommentarfeltene. Han kommer visst aldri til å gi opp, han :p hahaha

 

Han og RTFM....det er radarparet, vettu. :D

 

 

Uheldig du er da maxi, :)

 

Slo routeren av og på, så kom den igjen. :)

 

 

Haha :D

Du hadde vel fått problemer uansett, hva med å vente til helga? Kanskje de har fått løst problemene.

 

Kom inn, jeg...hehe. Så jeg tittet litt rundt omkring. Litt uvant i forhold til GTA IV. :)

 

 

En annen ting som er litt rart.......

 

Trond2.png

 

Han og Tore mente at mods skulle finne seg i alt uten å svare....hmmm...hvor er fornuften her? :p

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...