Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq

Stalker meg og greier! :p

Leste build logs på LTT forums og kom over en kjent avatar :p

 

Morsomt at alpenwasser liker tråden din, skaperen av Zeus og Helios :D

Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar

 

Han var ikke det før. Da var det alkohol og dop i baner. :p Men så begynte han å ta tak i problemet. :)

Husker på et intervju med TNT gitarist Ronni Le Tekrø, da han fortalte om et hard rock band som klistret narko opp over beina. Men de i det hard rock måte inn til avrusing til slut da, så ille gikk det til slutt da ha ha, jeg jevla narko faen skap :)

Lenke til kommentar

Hentet den nye ps3 høres ut som et fugle bur da. :) Og den GTA V guiden i dag da, pluselig kom det en epost fra dannmark da om en pakke som jeg har kjøpt å betalt på tlf mellom da jeg kjøpte en el gitaren og nå da glemt den pakken helt da. Ang den guiden jeg ikke så mye, litt da ikke mye att jeg trude

tennis golf å triahlon greine var oppgaver som den hunden har sex da.

Så litt i den boka ca 1 min til 2 da så neste oppgave leste ikke txten da men prøver følger det MTH sa da, men er ikke så lett da med epilepsien og spill i lengden da vil helst slippe epilepsianfall for mye da for det er noe jevla dritt ha da :cry: er som dysleksien dysleksien sånn blir ordet dyleksien uten hjelp fra google da. Ikke lett da :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...