Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BlåBlå regjering :fun: :cool: :thumbs:

Jeg trude du skrev BlåBlå regning da, men da trude jeg faen ikke mine egne øyer :green: er enig da :thumbup: og fått ut han

Stoltenberg Taxi Stoltenberg

 

Yeah...

Vurderer og bytte internett snart jeg, for du har bedre en hva jeg har, ha ha men kan ikke sippe for det da

http://www.speedtest.net/?a=1 :)

 

Det var jeg misfornøyd med får 4 år siden :O

Og nå har vi snart 100/100 :p

Så canal digital var snile da igjen MTH da :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Jaja, får god tid til å vurdere om jeg skal kjøpe spillet da. Er det fult av bugs i betaen så blir det nok å drøye til jeg får det billig. Gidder ikke å betale dyrt for BF4 etter å ha spilt BF3. Har ikke store forhåpninger til at bugs blir fikset.

Lenke til kommentar

Ingen anelse, håper det var til hjelp.

 

Takk, du ga ett presist og nøyaktig svar som kommer ekstremt mye til nytte.

 

2 uker, jaja, får vel prøve å dra noen runder da på de 2 ukene, men BF3 betaen var vel ikke så mye lenger enn 2 uker var den da, eller var det alphaen som var 2 uker og betaen 3-4 uker lang i BF3.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Eneste jeg opplevde i betaen var folk som lå nedi bakken å skøyt, men var jo litt gøy når jeg kunne gjøre det. :innocent:

 

Men det beste i betaen var jo at man kunne skyte igjennom steiner og da mener jeg ALLE steiner, så spotta du en bak en stein, så var det bare å sikte på den oransje trekanten også skyte.

 

Var jo mye wtf, noob og hacker i chatten, men var nå litt gøy.

Lenke til kommentar

Nei, men det var slik under hele betaen, dvs, jeg tror de fiksa det med at folk kunne ligge nedi bakken etter at de blei reviva i en patch til betaen, men ikke det at man kunne skyte igjennom steiner.

Men, det fins en stein som vi bare kaller jalla steinen, du kan ligge inni den på en måte å skyte ut av den, samme som på en stein på jalalabad mapet i BF2.

Men det er bare EN stein på damavan peak.

Lenke til kommentar

What? Det lukter svidd... fra PCen min? :confused: Kanskje på tide den får hvile litt....

Det luktet svidd plast fra mini-pcen min for noen år siden, i tillegg hadde jeg enorm hodeverk når jeg var i nærheten av pcen den dagen. Viste seg at det var ett eller annet som gjorde at det kom høyfrekvent lyd fra høyttalerene(?), så høy at man ikke kunne høre det. En reboot var nok til å reparere det. Pcen og høyttalerne på den fungerer utmerket fortsatt. :rofl:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...