Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Er likevel ingenting som slår ordentlig hjemmelaget mat :)
Her er en kylling jeg lagde for et par uker siden

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/r270/1175369_10151696279131723_1181125107_n.jpg

Med hjemmelagde chips og Caprese-salat :)
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/65005_10151696278886723_985938565_n.jpg

 

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/r270/1235036_10151696279356723_1017716869_n.jpg

Dere kan se bildene ja? :p Hvis ikke får jeg laste de opp en annen plass.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq

Ja det er samme forskjell mellom gtx 760 og 770 som det er mellom 770 og 780...

 

Har du erfaring med 760 korta?

Asus Geforce GTX 760 2GB PhysX Cuda er vel det beste alternativet då?

Ellers er det 14% avslag på Zotac sitt...

Definitvit Asus kortet, Asus lager en av de mest stille kjølerne på markedet som kjøler utrolig bra.

 

Han har bare erfaring med sine 2x Gigabyte 560Ti :rofl:

Har ikke brukt mere enn 10k på PC, du har brukt det dobbelte :)

Dessuten er det reviews som teller, ikke en person som skal forsvare kjøpet sitt :p (påstår ikke at du gjør det nå)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er likevel ingenting som slår ordentlig hjemmelaget mat :)

Her er en kylling jeg lagde for et par uker siden

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/r270/1175369_10151696279131723_1181125107_n.jpg

Med hjemmelagde chips og Caprese-salat :)

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/65005_10151696278886723_985938565_n.jpg

 

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/r270/1235036_10151696279356723_1017716869_n.jpg

 

Dere kan se bildene ja? :p Hvis ikke får jeg laste de opp en annen plass.

Det så digg ut :dribble:

Lenke til kommentar

 

Ja, selvfølgelig. Men f.eks kjøttkakemiddagen til Fjordland består jo av 4 små poteter og 4 kjøttkaker (som faktisk er større enn potetene) og en liten dert med ertestuing, og en spiseskje saus. Så saus kjøper jeg utenom og har over i tillegg. På én middag blir jeg halvmett, så ofte kjøper jeg 2 stk. Og da er det jo ikke billig lenger heller. :p

 

 

 

 

Visst er han vel det. :p Jeg spiser ikke raspeballer. En normal middag for meg, er kjøttkaker, pølser, koteletter, skinkesteik, stekt makrell osv. ;)

Her har butikkene aldri mat som går ut på dato imorgen, så har ikke det problemet. Men jeg har ikke noe problem med å spise mat IDAG som går ut imorra....eller idag.

Men jeg stuper ikke ned i søplecontaineren i bakgården for å pelle opp mat. SÅ langt har jeg ikke sunket. Jeg skal være bra sulten for å gjøre det...faktisk nær ved å sulte ihjel. Selv da hadde jeg neppe gjort det. Da hadde jeg heller rappa mat I butikken, og ikke i søpla deres. ;) Selv om mange av pakkene er hermetisk lukket, så hjelper det ikke. Søppel for meg, ER søppel. Og jeg spiser ikke søppel. :D

Er det den til venstre Maxi, men prøve den til høyre hum deilig :thumbup:

post-281153-0-23410000-1382044284_thumb.gif

post-281153-0-30195300-1382044285_thumb.gif

Lenke til kommentar

Det så digg ut :dribble:

Var ganske godt ja. Er veldig glad i å lage mat, så :) Er ren terapi å sitte og kutte opp grønnsaker, frese dem i olivenolje, finne frem ingredienser og se at et måltid utvikles fremfor øynene dine. Når man i tillegg kan sette seg ned etterpå og bruke god tid på å nyte maten, har det vært en fin dag :)

Lenke til kommentar

Mat lages av andre, the end.

 

 

 

Visst er han vel det. :p Jeg spiser ikke raspeballer. En normal middag for meg, er kjøttkaker, pølser, koteletter, skinkesteik, stekt makrell osv. ;)
Her har butikkene aldri mat som går ut på dato imorgen, så har ikke det problemet. Men jeg har ikke noe problem med å spise mat IDAG som går ut imorra....eller idag.

 

 

Ja der har vi en som har skjønt mat, dvs jeg liker bedre medisterkaker, Gudbrandsdalens svar på kjøttkaker, så vi kaller det bare kjøttkaker, ordentlige kjøttkaker er jo ikke så fan av også fisk i bein ugh, nei takk, da blir jeg mett rimelig fort, men jeg har ingenting i mot fisk, kveite er nam.

 

Og det er jo ikke farlig å spise mat som er 1 dag over dato stemplingen heller, tror maten kunne holdt en god stund til utover hva dato stemplingen eller holdbarhets/best før dato sier, ihvertfall de fleste produkter gjør nok det.

Lenke til kommentar

Tikka masala, pizza, hamburgere, jo :dribble: glemte noe er mer da

Grillede kyllingklubber å kylling karbonader å skinke postei :dribble::dribble:

( spør hvis du vil ha oppskriften på skinke postei, den kan ikke kjøpes. den er snadder på brød hum oppskriften er fra en butikk som skulle slutte selge skinke postei og er veldig lett å lage å er veldig veldig god) :green:

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

Er likevel ingenting som slår ordentlig hjemmelaget mat :)

Her er en kylling jeg lagde for et par uker siden

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/r270/1175369_10151696279131723_1181125107_n.jpg

Med hjemmelagde chips og Caprese-salat :)

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/65005_10151696278886723_985938565_n.jpg

 

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/r270/1235036_10151696279356723_1017716869_n.jpg

 

Dere kan se bildene ja? :p Hvis ikke får jeg laste de opp en annen plass.

 

Det er jo sant. Hjemmelaget er best (untatt Tikka da). :) Hender at jeg står å kokkelerer her jeg også...hehe. :) Men ikke så veldig ofte.

 

 

Er det den til venstre Maxi, men prøve den til høyre hum deilig :thumbup:

 

Det er den til venstre ja. Jeg liker best kjøttkaker som ikke er for grove. :)

 

 

Ja der har vi en som har skjønt mat, dvs jeg liker bedre medisterkaker, Gudbrandsdalens svar på kjøttkaker, så vi kaller det bare kjøttkaker, ordentlige kjøttkaker er jo ikke så fan av også fisk i bein ugh, nei takk, da blir jeg mett rimelig fort, men jeg har ingenting i mot fisk, kveite er nam.

 

Og det er jo ikke farlig å spise mat som er 1 dag over dato stemplingen heller, tror maten kunne holdt en god stund til utover hva dato stemplingen eller holdbarhets/best før dato sier, ihvertfall de fleste produkter gjør nok det.

 

Ja, medisterkaker er kjempegodt det også. Spiser jeg på kafeteria, blir det gjerne medisterkaker, surkål, poteter og ekstra saus...hehe. Jeg heller er ikke begeistret for bein i fisk... :p Men jeg må ha fisken stekt, ikke kokt. Kokt fisk klarer jeg bare ikke å få ned i magen.

 

Det er mye mat hvor det står "Best før". Den kan fint brukes flere dager over tida. Taper bare litt kvalitet, men er ikke farlig å spise. Det er mat som har ligget i søpla jeg aldri kunne ha spist. Tanken byr meg imot. :p

 

 

Tikka masala, pizza, hamburgere, jo :dribble: glemte noe er mer da

Grillede kyllingklubber å kylling karbonader å skinke postei :dribble::dribble:

( spør hvis du vil ha oppskriften på skinke postei, den kan ikke kjøpes. den er snadder på brød hum oppskriften er fra en butikk som skulle slutte selge skinke postei og er veldig lett å lage å er veldig veldig god) :green:

 

Pizza må være hjemmelaget. Ikke den papp-platepizzaen man kjøper i butikken. Den holder ikke mål. ;) Og Tikka MÅ være de sorte eskene fra Toro. Ikke de glassene hvor alt er blandet. Det smaker jo pjuk...hehe.

Lenke til kommentar

WhatWorld: har du fri fra militære, åsen er det der

Nei, I august var eg berre på sesjon...

Dei hadde ikkje plass ledig før August 2014, så søkjer jobb for tida...

 

Så er litt derfor eg lurar på kjøpet, når eg vert vekke frå PC'en i 1år om 1 år...

Hadde ein kopi av conviction før, men det viste seg at spelet ikkje støytta gtx 570

Blacklist ville nok blitt kun SP delen... Double agent er på salg til 75% på steam no...

 

Btw. Nokon som har testa ut det nye såkalla F2P spelet, Tactical Intervention?

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Dobbelpost :grumpy::grumpy::grumpy::grumpy::grumpy:

 

Ingen skade gjort. :p

 

 

Definitvit Asus kortet, Asus lager en av de mest stille kjølerne på markedet som kjøler utrolig bra.

 

Har ikke brukt mere enn 10k på PC, du har brukt det dobbelte :)

Dessuten er det reviews som teller, ikke en person som skal forsvare kjøpet sitt :p (påstår ikke at du gjør det nå)

 

Asus er tingen! :wee:

ChillZone støtter det forslaget.

 

Brukt mye mer enn dobbelte for å si det slikt :tease:

 

 

har du erfaring med det Asus GTX 780 DirectCUII da eller er det for nytt: nei det er brukt nå :tease:

 

Erfaring og erfaring. :p Har ikke lekt så mye med OC enda men det kommer etterhvert.

Brukt mye? Vil ikke akkurat si det :roll:

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

 

Ingen skade gjort. :p

 

 

 

Asus er tingen! :wee:

ChillZone støtter det forslaget.

 

Brukt mye mer enn dobbelte for å si det slikt :tease:

 

 

 

Erfaring og erfaring. :p Har ikke lekt så mye med OC enda men det kommer etterhvert.

Brukt mye? Vil ikke akkurat si det :roll:

Mye har du brukt til sammen alle pc du har hatt. jeg ca 40.000.kr til 50.000.kr til sammen groft regnet. Er 2 store noe bygget de for meg da en multimedia pc å 2 laptoper :)

Visst er han vel det. :p Jeg spiser ikke raspeballer. En normal middag for meg, er kjøttkaker, pølser, koteletter, skinkesteik, stekt makrell osv. ;)

Her har butikkene aldri mat som går ut på dato imorgen, så har ikke det problemet. Men jeg har ikke noe problem med å spise mat IDAG som går ut imorra....eller idag.

Men jeg stuper ikke ned i søplecontaineren i bakgården for å pelle opp mat. SÅ langt har jeg ikke sunket. Jeg skal være bra sulten for å gjøre det...faktisk nær ved å sulte ihjel. Selv da hadde jeg neppe gjort det. Da hadde jeg heller rappa mat I butikken, og ikke i søpla deres. ;) Selv om mange av pakkene er hermetisk lukket, så hjelper det ikke. Søppel for meg, ER søppel. Og jeg spiser ikke søppel. :D

Stekt pir da det er snadder mat, for ikke glemme nevne blodpølse har du smakt det der er en god pølse :thumbup:

 

post-281153-0-75270400-1382105571_thumb.jpg

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...