Gå til innhold

PL 02.09.12: Liverpool - Arsenal


Urmaker

Anbefalte innlegg

Noe sånn her kan laget se ut. Agger tilbake igjen fra suspensjon. Enrique klar igjen fra skade. Har en dårlig følelse til kampen. Om det er pga gårsdagens hendelser eller ikke er uvisst.

 

Pepe

Johnson - Skrtel - Agger - Enrique

Gerrard - Sahin - Allen

Suarez - Borini - Sterling

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle gjerne sett Yennaris. Syntes han er mange hakk foran Jenkinson og mot en rask og teknisk spiller som Sterling så er jeg meget sikker på at Yennaris ville gjort en mye bedre jobb, men får bare håpe at Jenkinson har en god kamp defensivt. Er jo der han har styrken sin. Får bare håpe han ikke er like ivrig med armbruken som han har vært tidligere.

Lenke til kommentar

Noe sånn her kan laget se ut. Agger tilbake igjen fra suspensjon. Enrique klar igjen fra skade. Har en dårlig følelse til kampen. Om det er pga gårsdagens hendelser eller ikke er uvisst.

 

 

Pepe

Johnson - Skrtel - Agger - Enrique

Gerrard - Sahin - Allen

Suarez - Borini - Sterling

 

Klasse keeper, klasse forsvar, klasse midtbane. Synd angrepet ikke står i stil

Lenke til kommentar

Walcott er nødt til å starte denne kampen. Det er i disse kampene han er god, og kan fort bli avgjørende.

 

Ikke for å være vanskelig, men Enrique har som regel hatt veldig god kontroll på Walcott (bortsett fra 4-0 seieren vår i CC for to sesonger siden). Dog er jeg enig i at Walcott må starte.

 

Forøvrig Benbjo: Reina er ikke en klassekeeper for øyeblikket. Vært jævlig vaklende. Johnson er ei heller spesielt god.

Lenke til kommentar

Ikke for å være vanskelig, men Enrique har som regel hatt veldig god kontroll på Walcott (bortsett fra 4-0 seieren vår i CC for to sesonger siden). Dog er jeg enig i at Walcott må starte.

Ser den, men det er Liverpool på Anfield, så de kommer til å gå offensivt ut. Er muligheter for en del rom, og det er da Walcott kan gjøre sakene sine bra

 

Kan heller ikke noe for å tenke tilbake på det syke 100-metersløpet til Walcott i CL mot Pool i 2009 :p Lett på min topp fem Theo-moments liste!

 

Jif, hvorfor ønsker du Mert istedenfor Kos?

Skulle nevnt det, men lagoppstillingen jeg satt opp er sånn jeg tror den kommer til å se ut. Håper på Kos pga. farten til Pool-angrepet, men tror heller Wenger kommer til å starte med Mert som har spilt de to siste kampene og sikra 0 baklengs. I tillegg har de jo seriøse dødballtrusler (Skrtel mot City forrige helg, helt vanvittig hodestyrke), selv om vi har vært gode på det så langt i sesongen. Får bare vente å se hvem av dem Wenger velger!

Endret av jlf
Lenke til kommentar

Helt latterlig artikkel. Når de tar med Community Shield kan de like godt ta med Emirates Cup. Det blir også fremstilt som at det å dra til Portsmouth, Birmingham osv, er et steg frem i karrieren. Og det er jo en god del av de som har vært med og vunnet med Arsenal også..

Endret av Kleivis
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...