Gå til innhold

PL 02.09.12: Liverpool - Arsenal


Urmaker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener det skulle ha vært rødt kort for å drive å rulle rundt på gresset og hyle som ei kjerring - uansett om om det var en reell forseelse eller ikke. Og uansett om det gjør vondt eller ikke. Jeg blir dårlig av å se slike sutrepyser. Samme med Nani i ManU. Sist jeg så noen grine for at det gjør litt vondt, var når jeg spilte på småguttelaget. Og nei, det var ikke meg ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ang det med straffe. Alle i studioet var jo enig i at Suarez skulle ha fått straffe når han ble holdt igjen av Per?

 

Det får være din mening om det ;) Jeg synes det ikke, ei gjorde kompisene mine heller. De var 7 stykker som holder på Liverpool. Det var på grensen, men straffe var det aldri. Ellers ville det ha vært en billig en. For Mertesacker holdt ham aldri over tid, kun litt og litt. Sånt sett er det ikke nok for en straffe. Men ja... Smaken er som baken, den er delt i to.

Lenke til kommentar

Ang det med straffe. Alle i studioet var jo enig i at Suarez skulle ha fått straffe når han ble holdt igjen av Per?

De snakket om at det var en klar straffe (og kanskje tilogmed direkte rødt) fordi Suarez ville nådd ballen om ikke Mertesacker hadde holdt han igjen. La de ikke merke til at Mannone mer eller mindre skjermet ballen ut nettopp fordi Suarez var så langt unna? Jeg er sikker på at Mannone relativt lett hadde nådd ballen før Suarez om han hadde vært nærmere.

 

Rødt til Per? Vel, det gule kortet han fikk var mildt sagt billig, så der mener jeg det jevnet seg ut i løpet av kampen. Det holdes latterlig mye i fotball uten at det blåses.

Endret av Atald
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...