Gå til innhold

Akambrukerenes bilder - September 2012


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Måtte dessverre gå før den virkelige moroa begynte, men her er par fra lørdagens flymoro i Oslo:

Jisses, er det spøkelser her? Hyggelig at du stakk innom i alle fall.

Jo takk. :) Slenger innom en gang i blant for å ta en titt. Et snev av fotolyst har begynt å melde seg igjen etter et par års fravær, så jeg forbereder meg mentalt på Oktoberfest.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jo takk. :) Slenger innom en gang i blant for å ta en titt. Et snev av fotolyst har begynt å melde seg igjen etter et par års fravær, så jeg forbereder meg mentalt på Oktoberfest.

Du er hjerteli velkommen. Oktoberfest bilr det; annonsering skjer nok et sted mellom den 17-19 september - jeg er bortreist resten av månenden ;)

Lenke til kommentar

Jo takk. :) Slenger innom en gang i blant for å ta en titt. Et snev av fotolyst har begynt å melde seg igjen etter et par års fravær, så jeg forbereder meg mentalt på Oktoberfest.

Høres bra ut. Har slitt litt med motivasjon selv, men håper jeg klarer å manne meg opp til en ny Oktoberfest jeg også...

 

Det DIY prosjektet der, tror jeg ikke jeg kommer til å begi meg inn på. Djeezez!

Er nok ikke så farlig som det ser ut som. Kommer til å forsøke, bare jeg får ryddet unna en passelig gråværsdag.

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

post-154783-0-34472200-1347146432_thumb.jpg

 

 

Varingskollen Opp

 

En del av jobben innebærer å gå denne traseen opp til toppen med alt av kamerautstyr, og ikke minst komme seg ned igjen. Den andre delen er det å prøve å få med seg alt som skjer langs hele løypa.

 

 

post-154783-0-03969500-1347146551_thumb.jpg

Start helt i bunn nede ved bebyggelsen, målgang 250 m ovenfor posisjonen bildet er tatt i fra.

 

Høyde startsted: 206 moh Høyde målgang: 546 moh.

Høydeforskjell: 340 meter Lengde: 1,6 km

Stigning: 21,3 % Målgang : Toppen av Varingskollen

Løyperekord: 12:25

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...