Gå til innhold

Nye Serier? Noen som har noen forslag til Tv-Serier som er bra?


Anbefalte innlegg

Hello.

Eg har da sett ut ein god del tv-serier og vil ha noen nye og se på :p

 

Liker blant annet Krim som foreksempel:

-Bones og Ncis men sett ut alle sesongene.

 

Liker action og gammeltid:

-Games of Thrones

 

Eller komedie.

- Big bang theory

 

 

De som har sett Games of Thrones kan kansje huske episoden der Robert prøvde og gjøre opprør mot den nye kongen? Den scenen var jævlig bra. Og eg liker slike scener. Der personen blir pågrepet på den måten, synest det ser stiligt ut og lurer på om dere vet om flere serier med slike scener. Der Ofret/Morderen or what ever blir pågrepet enten av ein gjeng med vakter, eller folk med guns.

 

Eg er klar over at ein ny sesong av Bones kommer ut og om eit halvt år kommer ny Games of Thrones season.

 

Noen som har noen forslag til Action,komedie eller krim?

 

Eller med den scenen er synest var så "Tøff"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Supernatural bra?

 

54b3e46b_not-sure-if-serious.jpeg

 

 

Om du virkelig ha en serie som faktisk er mye action så anbefaler jeg Strike Back: Project Dawn, så Strike Back: Vengance. Første serien er ikke så must, men om du har tid så skader det ikke. Serie 2 (Project Dawn) og Serie 3 (Vengance) er b-kvalitets action på et nivå bedre enn de fleste actionfilmer i dag. Bedre enn hva den trenger å være.

 

Band of Brothers og så The Pacific er must om du er ute etter krigsdrama, som har en dose action og drama.

Lenke til kommentar

Dexter ligger høyt på listen over "must watch"

How i met your mother

Supernatural (om du liker slike serier)

 

Hey :) Takk for svar :)

Digger SuperNatural :) Elsker slike serie xD lal :)

 

Supernatural bra?

 

54b3e46b_not-sure-if-serious.jpeg

 

 

Om du virkelig ha en serie som faktisk er mye action så anbefaler jeg Strike Back: Project Dawn, så Strike Back: Vengance. Første serien er ikke så must, men om du har tid så skader det ikke. Serie 2 (Project Dawn) og Serie 3 (Vengance) er b-kvalitets action på et nivå bedre enn de fleste actionfilmer i dag. Bedre enn hva den trenger å være.

 

Band of Brothers og så The Pacific er must om du er ute etter krigsdrama, som har en dose action og drama.

 

Tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar

Huff, enda en TBBT fjott ;)

 

Fra spøk til revolver, du liker action og gammeltid, da kan jeg anbefale Spartacus. Som teksten sier "Watch the story of history's greatest gladiator unfold with graphic violence and explicit sex. This is Spartacus". Her er det haugevis med action godt blandet med sex og gørr :) Som allerede nevnt, Band of Brothers er en av tidenes største klassikere, og tror ikke jeg har hørt om noen som misliker denne serien. Deadwood er god gammeldags western, men faller ikke direkte under kategorien action, mer drama, men en fabelaktig serie.

 

Av serier satt til nyere tid kan The Shield, Sons of Anarchy og Breaking Bad anbefales (Breaking Bad og er strengt tatt mer drama).

 

Det er egentlig så mye å se når du først begynner å interessere deg litt for gode serier at du har mange år foran deg med kos på tv-skjermen.

Endret av bas
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Huff, enda en TBBT fjott ;)

 

Fra spøk til revolver, du liker action og gammeltid, da kan jeg anbefale Spartacus. Som teksten sier "Watch the story of history's greatest gladiator unfold with graphic violence and explicit sex. This is Spartacus". Her er det haugevis med action godt blandet med sex og gørr :) Som allerede nevnt, Band of Brothers er en av tidenes største klassikere, og tror ikke jeg har hørt om noen som misliker denne serien. Deadwood er god gammeldags western, men faller ikke direkte under kategorien action, mer drama, men en fabelaktig serie.

 

Av serier satt til nyere tid kan The Shield, Sons of Anarchy og Breaking Bad anbefales (Breaking Bad og er strengt tatt mer drama).

 

Det er egentlig så mye å se når du først begynner å interessere deg litt for gode serier at du har mange år foran deg med kos på tv-skjermen.

Huff, enda en TBBT fjott ;)

 

Fra spøk til revolver, du liker action og gammeltid, da kan jeg anbefale Spartacus. Som teksten sier "Watch the story of history's greatest gladiator unfold with graphic violence and explicit sex. This is Spartacus". Her er det haugevis med action godt blandet med sex og gørr :) Som allerede nevnt, Band of Brothers er en av tidenes største klassikere, og tror ikke jeg har hørt om noen som misliker denne serien. Deadwood er god gammeldags western, men faller ikke direkte under kategorien action, mer drama, men en fabelaktig serie.

 

Av serier satt til nyere tid kan The Shield, Sons of Anarchy og Breaking Bad anbefales (Breaking Bad og er strengt tatt mer drama).

 

Det er egentlig så mye å se når du først begynner å interessere deg litt for gode serier at du har mange år foran deg med kos på tv-skjermen.

 

TBBT? (The big bang theory?)

 

Takk for svar, dont call me a "fjott" lol.

Gode serier XD? Lol

Lenke til kommentar

Dexter og Criminal Minds. Jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg elsker disse to seriene...

 

Downton Abbey er en fantastisk serie! Den er både morsom, historisk korrekt, flotte skuespillere og spennende og dramatisk. Passer til og med til folk som ikke liker den typen serier!

 

De beste komiseriene: Community, New Girl. Jeg dør av latter etter hver episode!

 

Smash! er veldig bra! Musikalsk drama. De første sesongene av Glee er ikke til å gå glipp av. The Walking Dead er himmelen! Jeg elsker zombier, og den serien er så utrolig realistisk og bra! Hawaii Five-0 er veldig bra, også Misfits! Misfits er utrolig morsom, og selvom den høres litt spesiell ut kommer du til å bli forelsket. Mad Men og Flight of the Conchords er også suverene. Awkward, Doctor Who og Heroes. Girls, Chuck og The Middle.

 

Jeg kommer ikke på flere nå, men det er bare å lete. Søk på de beste tvseriene i 2011 på google, og du får opp massevis av serier som er verdt å se! Håper jeg hjalp litt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...