Gå til innhold

1 min til timessalg på komplett.no!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bose Quiet Comfort 15 gikk fra 100+ til " ikke på lager. Bestilles ved ordre " på snaue 15 min.

Man skal stoppe mens leken er god. Men det ble et på meg også, noen som har fått testet det?

 

Jeg reiser heller aldri uten. Kjempeheadset, vel verdt pengene. Hva gikk de for på tilbud?

 

Jeg er spendt på selve lyd-dempingen, så Blir spennende å prøve. Det gikk for 1795,- ordinær pris 2995 om jeg ikke husker helt feil. Syns ikke det var så gale da?

Lenke til kommentar
Jeg er spendt på selve lyd-dempingen, så Blir spennende å prøve. Det gikk for 1795,- ordinær pris 2995 om jeg ikke husker helt feil. Syns ikke det var så gale da?

 

Det var en veldig bra pris ja, ikke rart de gikk fort :) For meg var det litt uvant i starten, men det gikk ikke lenge før de var fast partner på bussturer, flyturer og andre reiser ^^ Behagelige å ha på, selve mange timer i strekk og byggekvaliteten er god.

Lenke til kommentar

Bose Quiet Comfort 15 gikk fra 100+ til " ikke på lager. Bestilles ved ordre " på snaue 15 min.

Man skal stoppe mens leken er god. Men det ble et på meg også, noen som har fått testet det?

 

Jeg reiser heller aldri uten. Kjempeheadset, vel verdt pengene. Hva gikk de for på tilbud?

 

Jeg er spendt på selve lyd-dempingen, så Blir spennende å prøve. Det gikk for 1795,- ordinær pris 2995 om jeg ikke husker helt feil. Syns ikke det var så gale da?

Stemmer. Hadde tenkt å kjøpe de selv, men gikk ned for å lage meg mat og når jeg kom opp var klokken over 11 :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...