Gå til innhold

1 min til timessalg på komplett.no!


Anbefalte innlegg

Forbanna drit altså. Typisk at jeg skulle misse dette salget. Sitter jo vanligvis foran pcen stort sett hele tiden. Var det noen skikkelig gode HW tilbud ute?

 

Flere hundre kroner billigere skjermkort f.eks.

 

Gå inn på komplett nå, fortsatt masse igjen.

 

Jeg får kun opp siste timestilbud, skulle det ikke ligge ut kvelden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bose Quiet Comfort 15 gikk fra 100+ til " ikke på lager. Bestilles ved ordre " på snaue 15 min.

Man skal stoppe mens leken er god. Men det ble et på meg også, noen som har fått testet det?

 

Jepp, meget fornøyd. De er så isolerende at jeg pleier å bruke de som "ørepropper" på flyturer. Selv når jeg ikke hører på musikk er omtrent alt av flystøy og barneskrik stengt ute.

Lenke til kommentar

Faen, gikk glipp av Komplett PC GTX680 edition nedsatt fra 16k til 13k pga kino. Men satser på at de har et lignende tilbud snart.

 

Følg med etter kl 23, hender de runder av kvelden med flere av de samme tilbudene (de fjerner de de er utsolgt for etc)

Da var det annonsert:

 

EKSTRA! 23-24: Siste sjanse! *

*Gjelder utvalgte produkter

Kan man her få nye tilbud? Eller er det kun utvalgte tilbud av de som har vært tidligere i kveld?

Hvor mye av det som har vært på tilbud pleier å komme igjen siste timen?

Og legges alt som vil være på salg 23-24 ut sammtidig eller er det litt slik som de andre timene der ting plutselig blir lagt til?

Lenke til kommentar

Om jeg ikke husker feil bruker det å være ganske mye siste timen. Det er jo gjerne ting de vil ha ut av lager (store Aircondition f.eks, ikke lenger sesong), som de kan slenge inn.

 

Ift det jeg leser på facebooken deres kan det se ut til at det kan komme noen nye tilbud. Det tror jeg derimot tilhører unntakene.

Lenke til kommentar

Kan man her få nye tilbud? Eller er det kun utvalgte tilbud av de som har vært tidligere i kveld?

Hvor mye av det som har vært på tilbud pleier å komme igjen siste timen?

Og legges alt som vil være på salg 23-24 ut sammtidig eller er det litt slik som de andre timene der ting plutselig blir lagt til?

Venter du 10 minutter så vil nok svaret åpenbare seg :wee:
Lenke til kommentar

Om jeg ikke husker feil bruker det å være ganske mye siste timen. Det er jo gjerne ting de vil ha ut av lager (store Aircondition f.eks, ikke lenger sesong), som de kan slenge inn.

 

Ift det jeg leser på facebooken deres kan det se ut til at det kan komme noen nye tilbud. Det tror jeg derimot tilhører unntakene.

[rant]Finner det litt uforståelig at en Nettside med facebook konto legger ut mer info på facebook kontoen sin enn nettsiden den representerer.

Helt håpløst for oss gamle grinebitere som ikke har all den nyeste hypen å følge med.[/rant]

Lenke til kommentar

Hehe, vel.. Facebook er et kraftig verktøy innen markedsføring idag. Folk spør de spørsmål, og de blir svart direkte. Dette gjelder mange bedrifter idag og er et veldig bra steg i mine øyne.

 

De har ikke nettside som er tilpasset "bloggformat" på samme måte som Facebook er. Det ville ikke gått å kjørt det samme der. Det jeg mente med "ift det jeg leser på facebooken" så er det folk som spør om de kan ha produkt XXX på tilbud, og Komplett svarer "Skal sende ønsket ditt til butikksjefen"

Lenke til kommentar

Var det noen skikkelig gode HW tilbud ute?

 

Var vel ganske bra på det i dag, etter min bedømmelse. Mulig noe av det kommer igjen nå kl.23

 

Hva har det gått av disse ram-prisene forresten? (har ikke fulgt så nøye med i siste par kvartalene)

 

De hadde 8GB (2x4) for 245,- Og jeg så lo meg skakk den gangen jeg kjøpte tilsvarende for kr.400 :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...