Gå til innhold

Kommentar: Velkommen til nye Hardware.no!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går på ca 3 sekunder her...sitter du på modem eller noe?

 

Mobilt bredbånd, mot midten / slutten av måneden faller hastigheten ned på maks 50kb/s

Uansett er dette grei informasjon for Hardware å få med seg , spesielt i forhold til mobile enheter som ikke har behov for like store bildefiler.

 

Kan bekrefte nå at endringene har gjort underverker for innlastningstidene nå, det går i alle fall mye kjappere. Antar fortsatt at man kan spare litt på å fjerne avatarene fra forumet fra å lastes inn , men det blir en kosmetisk avgjørelse (og kanskje hensiktsfull med tanke på noen avatarer som pedobear )

Lenke til kommentar

det jeg ser....er ei jævla stor side som inneholder 90% reklame når man kommer inn på den. Hvem designet dette mølet?

 

Du kan ikkje ha skrudd adblock på sida.

Denne sida her, og som dei fleste internett sider i dag trenger adblock for å sjå bra ut.

 

Designet ser rett så bra ut det, men verre med innholdet. Det går kun ein veg med pengemaskina hardware.no, og det er nedover.

Lenke til kommentar

Kan også legge til at man må abslutt ta hensyn til modem type hastigheter idag.

Årsaken er at mobilt bredbånd enkelte steder i landet er såpass dårlig at til og med 56k modem hadde rast forbi i en helsikes til fart.

Har sett hastigheter så lavt som 5kbps og til og med nettsider som simple Google.com var ett ork.

Lenke til kommentar

Hva er egentlig greien med å legge artikkler på denne måten?

 

post-127302-0-21780400-1345828713_thumb.png

 

Irriterte meg ganske mye over dette på forrige design også, men virker som det har blitt enda verre nå(?).

 

Edit:

Er helt ok. Ingen gigantisk battleship reklame på ipaden, som det er på pc versjonen.

Dere trenger ingen spesielt optimaliserte sider for mobile enheter, de laster fint og raskt og viser mindre reklame allerede..

 

Den er faktisk bedre å bruke på PC også. Bruker denne når jeg bare skal lese artikkler.

Endret av 2ball_
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En ting jeg sliter med er at siden lastesm og når reklame kommer inn osv så flytter alt seg.

Jeg går inn, trykker på forum, men da jeg trykker lastet reklamen seg ferdig og vips så trykker jeg på noe annet da "forum" er 10 cm ned.

 

Dette skjer da på 0,1 sek, men bommer hele tiden da alt flytter på seg etter hvert som det laster inn.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...