Gå til innhold

PL - 25.08.12 - Man Utd v Fulham


PSV

Anbefalte innlegg

manutd_1.pngVSfulham_1.png

 

Barclays Premier League

--------------------------------------------------------------------

Lørdag 25.august 2012

Old Trafford, Manchester

Kick-off: 16:00 (GMT+1)

Dommer: ??

 

Siste fem:

26.03.12 - Manchester United 1-0 Fulham

21.12.11 - Fulham 0-5 Manchester United

09.04.11 - Manchester United 2-0 Fulham

22.08.10 - Fulham 2-0 Manchester United

14.03.10 - Manchester United 3-0 Fulham

----------------------------------------------------------

 

Fulham er et lag vi tradisjonelt sett har hatt et veldig godt tak på hjemme, hvor vi faktisk ikke har tapt siden 2003/04-sesongen der vårt eneste hjemmetap mot Fulham de siste 30 årene kom, så dette er en idéel kamp for oss å slå tilbake etter vår forferdelig tamme åpningskamp mot Everton.

 

Det antas at Evans er tilbake til denne kampen og vil da etter all sannsynlighet danne stopper-duoen sammen med Vidic. Da er det rimelig å tro at Carrick blir flyttet frem på midten for å spille "den defensive" av de to/tre på midten. Forventer ellers å se Robin Van Persie få mer enn 20 minutter mot Fulham, ser gjerne at han starter i tospann med Rooney.

 

Mitt tips: 3-0

Endret av PSV
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper vi stiller følgende

 

De Gea

Rafael-Vidic-Carrick-Evra

Anderson-Scholes

Valencia-Kagawa-Rooney

Persie

 

Nani kan bare drite å spille på ei stund visst han ikke beviser bedre. Gjør seg ikke akkurat fortjent til en startplass. Heller Young. Aldri putt Valencia på backen når vi har Rafael tilgjengelig..pls..

Endret av Tarmsprekkar Elof
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kunne heller tatt Wootton som har vel spilt bra på reservelaget? Men skadene på midtstopperne våre er dessverre ute til neste kamp og endel lenger på smalling og jones tror jeg.. Men ja skulle hatt Carrick på midten til neste. Satse på å prøve et av talentene som midtstopper hadde gjort seg

Endret av Tarmsprekkar Elof
Lenke til kommentar

- Hvordan går det med problemene på midtstopperplassen?

SA: - Vel, jeg har kalt opp Bruce og Pallister…Nei, det er det samme som mandag. Phil Jones startet å trene torsdag, men det er for tidlig for ham mot Fulham. Dermed blir det samme tropp som var aktuell mot Everton mandag.

 

Skummelt at jeg tror jeg faktisk vil ha en Phil Jones som ikke er i kampform enn en Carrick slik som han var i forrige kamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...