Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er greia med kill messages nå? Drept 10 stk i Cherno siste timen, ser ut som det er random om det kommer beskjed om "killed" eller ikke. Noen virker som om de er delayed med 15sek fra de dauer til beskjededen kommer?

Skrevet (endret)

Kan noen sende meg passordet? OP har ikke svart på min pm som jeg sendte for lenge siden.

edit: Fikk det nå av en annen, takk! =)

Endret av sureup
Skrevet

Hadde et lite håp om at dere skulle fly vekk igjen :p satt så fint på plass, men den gang ei! hahahha, flottings.

Vi så at bilen hadde flyttet seg litt på vei tilbake, så da skjønte vi at det var noen der ennå ;)

Skrevet

Y U TAKE ALL MAGS?! :( hadde lyst å ha den FAL'en jeg :p hahaha

Du var litt for skummel med den FALen... måtte pasifisere deg litt ^^

Y U TAKE ALL MAGS?! :( hadde lyst å ha den FAL'en jeg :p hahaha

Du var litt for skummel med den FALen... måtte pasifisere deg litt ^^

Pluss at jeg bare hadde 1 mag igjen selv :p

Skrevet

Neeeh, nok dreping og slåssing for idag :p Har vært en dag med opp og nedturer, døde en god del ganger idag, men heldigvis bitt litt tilbake også hahaha, genialt spill.

Skrevet

Chi3f din ball. Står der du som en vakker målskive i ditt søte tårn. Fikk akkurat loota drittet ditt, så kom det en gjøk å drepte meg igjen, haha! Jeg som var så glad for å ha fått meg M107 :(

Skrevet (endret)

Chi3f din ball. Står der du som en vakker målskive i ditt søte tårn. Fikk akkurat loota drittet ditt, så kom det en gjøk å drepte meg igjen, haha! Jeg som var så glad for å ha fått meg M107 :(

Sånn går det når du skyter broren min, din gjøk. ;)

Endret av greengaffel
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...