Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe spesielt med zombiene på denne serveren ? Jeg syntes de aggroer mye lettere enn andre servere jeg har vært på. Til og med når jeg sitter stille i en busk så kan de aggro fra avstand.

Skrevet

Enda en som logger ut rett etter å ha bli drept.. Han ville vel ikke dele på m4en sin..

Enda en som logger ut rett etter å ha bli drept.. Han ville vel ikke dele på m4en sin..

Mener du i elektro?

Skrevet

Eh... Jeg og mitt entourage driver å jakter folk i NW, jævlig usportslig av dem å drive å logge ut i firefights. Håper synderne blir permabanned. Skjedde nå nettopp.

Skrevet (endret)

Ble akkurat skutt ved campen til noen på toppen av misty peak :p Men det gjør ingenting, da jeg igjen lett finner en bil og utstyr :))

Bilde relatert, sekunder før jeg døde. Er som sagt på toppen av misty peak dem har utstyret sitt.

1Heyb.jpg

Endret av Quakecry
Skrevet

Dem driver dog og flytter campen sin nå så kjapp på

Er det ikke litt smålig å screenshote camper og poste dem her ?

Ikke mitt problem. Dayz har kun en mening med seg. Skyte og drepe andre og ødelegge camper, det er det dayz er lagd for.

Skrevet

Hmm vertical, jeg tror jeg skøyt deg i elektro tidligere i dag. Du hadde en AK, var rett ved kirka. Jeg hadde 1800 blod etterpå D:

Skrevet (endret)

*snip*

Ser ut som du har waypoint på bildet ditt. Det er vel ikke waypoints på serverene?

Edit: Never mind. Er visst skrudd på.

Endret av Sadfez
Skrevet

Ikke mitt problem. Dayz har kun en mening med seg. Skyte og drepe andre og ødelegge camper, det er det dayz er lagd for.

Jeg har bedt deg slutte med dette før, så jeg ber igjen. Aktiviteten din bidrar ikke til moro på serveren. Vennligst ikke post på forum hvor andre har campen sin. Det gjelder selvsagt også alle andre.

Skrevet

Jeg har bedt deg slutte med dette før, så jeg ber igjen. Aktiviteten din bidrar ikke til moro på serveren. Vennligst ikke post på forum hvor andre har campen sin. Det gjelder selvsagt også alle andre.

Resultatet av bitterhet.

Jeg er sterkt uenig. Det bidrar til morro, at campen ikke er trygg, at en må være på vakt. Alle skyter med engang dem ser noen også videre uansett.

Når du kommer syklende inn i campen våres så skyter vi ja. Det er jo helt naturlig.

Skrevet

Resultatet av bitterhet.

Jeg er sterkt uenig. Det bidrar til morro, at campen ikke er trygg, at en må være på vakt. Alle skyter med engang dem ser noen også videre uansett.

Når du kommer syklende inn i campen våres så skyter vi ja. Det er jo helt naturlig.

Jaja cff. Men jeg finner lett nytt kjøretøy og sånt så og dø gjør ingenting for meg. Jeg tar bare andre sitt loot så får lett taki nytt bra.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...