Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

oiOIOI.. drepte 4 stk på rappen i elektro der :) med hagla mi, var moro!

 

Vi drepte hverandre samtidig, jeg hadde hagle og du hadde hagle, det var moro!

Det var jeg som blasta deg med M1014 i brannstasjonen, du tok meg med Double barrel?

 

Ja, tror det, hehe! :hmm:

Haha, hva hadde du som nick? A-ett eller anna sant?

 

Jeg har hatt tre forskjellige nick på DayZ. Gulosten, Max Manus og Hafti som jeg bruker nå.

 

Edit: Hvor mange slots er det mulig å stappe inn på en DayZ Server?

Endret av Hafti
Lenke til kommentar

oiOIOI.. drepte 4 stk på rappen i elektro der :) med hagla mi, var moro!

 

Vi drepte hverandre samtidig, jeg hadde hagle og du hadde hagle, det var moro!

Det var jeg som blasta deg med M1014 i brannstasjonen, du tok meg med Double barrel?

 

Hei... Var det du som drepte de 2 zombiene? Jeg var på vei ned trappa og så de falle som fluer der nede, men hørte ingen skudd så syntes det var merkelig. Jeg hadde M1014 jeg også :)

Lenke til kommentar

oiOIOI.. drepte 4 stk på rappen i elektro der :) med hagla mi, var moro!

 

Vi drepte hverandre samtidig, jeg hadde hagle og du hadde hagle, det var moro!

Det var jeg som blasta deg med M1014 i brannstasjonen, du tok meg med Double barrel?

 

Hei... Var det du som drepte de 2 zombiene? Jeg var på vei ned trappa og så de falle som fluer der nede, men hørte ingen skudd så syntes det var merkelig. Jeg hadde M1014 jeg også :)

Usikker, ble litt stressa i området der, en Bandit som valsa over elektro i tillegg.

Lenke til kommentar

Klarte selvfølgelig å trykke w når jeg lå helt framme ved kanten i en sementbygning i Chernogorsk som attpåtil hadde rekkverk -.- Hadde faktisk funnet et AK gevær og noen bloodbags og ammo. Typisk at jeg er instantly uheldig når jeg har funnet noe brukende :hm:

 

Been there, done that.

Endret av Hafti
Lenke til kommentar

Når vi spør "hvem er vertical?" når du joiner akkuratt i det vi driver å plasserer et helikopter før restart og du ikke svarer så ja, da kicker vi deg... Kanalen vår er stort sett alltid åpen, men vi stenger ned dersom vi har behov for å si ting om hvor vi er/skal osv.

 

I dette spillet så er "trust" ganske høyt på lista over verdier, man får ikke det automatisk. Alle er by default dine fiender, så kanskje etter hvert du får bli med på morroa :)

Lenke til kommentar

Når vi spør "hvem er vertical?" når du joiner akkuratt i det vi driver å plasserer et helikopter før restart og du ikke svarer så ja, da kicker vi deg... Kanalen vår er stort sett alltid åpen, men vi stenger ned dersom vi har behov for å si ting om hvor vi er/skal osv.

 

I dette spillet så er "trust" ganske høyt på lista over verdier, man får ikke det automatisk. Alle er by default dine fiender, så kanskje etter hvert du får bli med på morroa :)

Fikk ikke sagt noe før jeg ble kicket engang..

Er ute etter samarbeid og litt moro :)

Men skjønner så absolutt hva du sier. Det krever trust, og det får du ikke på et sekund.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...