Gå til innhold

Skyrim spørsmål


Anbefalte innlegg

Hei sann.

 

Satt nå å spilte skyrim ikveld, etter en stund med opphold ifra spillet... Lastet ned den nye tilleggspakka også. Og gjorde noe oppdrag greier der jeg reddet ei vampyr jente, fulgte ho så hjem. På et slott utenfor kartet på en måte, ute på havet.. Der møtte jeg en vampyr fyr inne på slottet, og takket ja til å bli vampyr.. Men det dukker stadig opp når jeg forvandler meg til vampyr, eller tilbake igjen så står det noe ala dette: Your blood is boiling in the sun, eller noe slikt. Men hva betyr det? Mister jo ikke noe liv eller noe.. noen som kan hjelpe? Å evt forkare litt hva dette innebærer, altså det å være vampyr? Jeg kan jo forvandle meg til vampyr, og tilbake igjen når jeg selv vil... Hmm, skjønte ikke helt dette jeg, ihvertfall ikke den meldinga jeg får opp der om blodet... HJELP =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man tar ikke skade av solen når man er vampyr i Skyrim. Man blir derimot svekket av den. Det som skjer er vel at hverken Stamina, Health eller Magicka regenereres i sollys, samt at man får en negativ bonus på de tre nevnte.

 

Graden av de negative (og positive) bonusene bestemmes av graden av "Vampirism" man har.

 

Jeg kan forøvrig anbefale å lese dette: http://www.uesp.net/...kyrim:Vampirism

 

En fantastisk side for alt man ønsker å vite ang. The Elder Scrolls serien.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...