Gå til innhold

[Løst] Hjelp meg med nøkkelkvalifikasjoner på CV-en?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg holder på å fylle ut CV-en min, og holder på med nøkkelkvalifikasjoner. Jeg trenger hjelp til hvordan jeg skal formulere meg, og jeg trenger forslag til hvordan jeg kan få det til å se mest mulig seriøst ut.

 

Jeg kan dessverre ikke plusse på utadvendt eller at jeg jobber godt med andre mennesker, fordi jeg rett og slett har endt opp med unnvikende personlighetsforstyrrelse for øyeblikket. Jeg er heller ikke en konstant sprudlende glad person. Men jeg er, som jeg allerede har lagt til her, lett omgjengelig og snill.

 

Her er noen nøkkelord jeg har kommet fram til så langt. Trenger å lage setninger av dette, og trenger tips til alternative beskrivelser av blant annet "snill", da jeg føler det høres litt barnslig ut. Er åpen for alle forslag.

 

Så her er førsteutkastet:

 

"Punktlig, kreativ, ærlig, strukturert, gode data- og skrivekunnskaper, lærer relativt fort, effektiv, målrettet, snill, til å stole på, lett omgjengelig."

 

Er 19 forresten, og har aldri hatt jobb. Så jeg er ny på dette her. All hjelp tas imot med stor takk. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, Edderkopp.

 

En CV skal være så kort og formelt som mulig.

 

Du trenger ikke noe mer enn det du allerede har skrevet på nøkkelkvalifikasjoner. For å få det til å se litt mer "proff" ut, skriv det heller slik:

  • Punktlig
  • Kreativ
  • Målrettet
  • Snill

osv osv.

 

Husk at du ikke skal ha med deg noe tullball. Ærlig og snill gir ingen mening til han som leser. For alt han vet kan du lyve i cv'en, det at du er snill, til å stole på og lett omgjengelig skal du vise på jobbintervjuet om du blir tilkalt.

 

På alle jobbsøknader skal du ha både CV og en egen Søknad.

 

Du finner mer info og hjelp om dette her:

- nav.no

 

Håper du fikk litt mer info, skulle det være noe får du bare fyre løs med spørsmål..

 

Hadde vært bedre å sett cv'en din.. men i ettertanke kan det være negativt å laste den opp i det store internett / google fanger det opp. hehe.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Hei, Edderkopp.

 

En CV skal være så kort og formelt som mulig.

 

Du trenger ikke noe mer enn det du allerede har skrevet på nøkkelkvalifikasjoner. For å få det til å se litt mer "proff" ut, skriv det heller slik:

  • Punktlig
  • Kreativ
  • Målrettet
  • Snill

osv osv.

 

Husk at du ikke skal ha med deg noe tullball. Ærlig og snill gir ingen mening til han som leser. For alt han vet kan du lyve i cv'en, det at du er snill, til å stole på og lett omgjengelig skal du vise på jobbintervjuet om du blir tilkalt.

 

På alle jobbsøknader skal du ha både CV og en egen Søknad.

 

Du finner mer info og hjelp om dette her:

- nav.no

 

Håper du fikk litt mer info, skulle det være noe får du bare fyre løs med spørsmål..

 

Hadde vært bedre å sett cv'en din.. men i ettertanke kan det være negativt å laste den opp i det store internett / google fanger det opp. hehe.

 

Lykke til!

 

Takk for svar! Da dropper jeg snill, lett omgjengelig o.s.v og setter resten opp i punkter da. Tenkte litt på det selv, men trodde man helst burde lage setninger ut av det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...