Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Uverdig mann?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Nå er jeg ikke akkurat noen ungdom lengre, men det virker like greit enda; å være snill og grei, mot folk og fe ...

 

Ja, også var det den derre; tålmodigheten, da ...

 

:)

Lenke til kommentar

Hvordan bli deprimert:

 

1. Tenk nøye gjennom alle kvaliteter du ikke har.

 

2. Bestem deg for at det er disse kvalitetene som er viktigst i livet.

 

3. Heng deg i taklampa.

 

:xmas:

 

Jeg har vært deprimert i nærmere ti år og er diagnostisert med dystymi. Har du flere gullkorn du ønsker å berike meg med? Anonym poster: 144f1c4dab3d535b5a132273862e9a3d

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det var en sarkastisk måte å si at du rigger deg til for depresjon på. Alle ville vært deprimerte hvis de definerte seg selv ut av alle positive kvaliteter.

Er du i det heile klar over korleis det er å ha "positive kvalitetar" utilgjengeleg for eit lengre ukjend tidsrom? Kvalitetar de andre fritt kan nyte/ha nytte av kva tid som helst.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Er du i det heile klar over korleis det er å ha "positive kvalitetar" utilgjengeleg for eit lengre ukjend tidsrom? Kvalitetar de andre fritt kan nyte/ha nytte av kva tid som helst.

 

Det finnes aldri noen positive aspekter ved å ha dårligere gener enn gjennomsnittet, men man skal tross alt leve med seg selv en god stund og da kan velge om man skal dvele ved sine svake sider hele tiden og få et miserabelt liv, eller gi faen og prøve å ha det litt fint. En ting er sikkert; det er uendelig mange som har det verre enn deg, som av forskjellige årsaker ikke kan klare seg uten hjelp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Er du i det heile klar over korleis det er å ha "positive kvalitetar" utilgjengeleg for eit lengre ukjend tidsrom? Kvalitetar de andre fritt kan nyte/ha nytte av kva tid som helst.

 

Det finnes aldri noen positive aspekter ved å ha dårligere gener enn gjennomsnittet, men man skal tross alt leve med seg selv en god stund og da kan velge om man skal dvele ved sine svake sider hele tiden og få et miserabelt liv, eller gi faen og prøve å ha det litt fint. En ting er sikkert; det er uendelig mange som har det verre enn deg, som av forskjellige årsaker ikke kan klare seg uten hjelp.

 

Nå går oss vel snart godt utanfor emnet da eg ikkje er TS, med eg må få det på reine likevel:

Eg har aldri påstått, og eg påstår aldri at eg har det verst. Eg veit det er alltid nokon som har det verre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her er det bare å måke på med kalorier, kombinert med styrketrening vel og merke. Ikke kjør for hardt på kondisjonstrening da det vil ha motsatt effekt.

 

Jeg kan ikke engang forestille meg hvor mager man må være den BMIen der. Jeg er selv slank til tross for at jeg veier 81 kg og er bare 2 cm høyere enn TS.

Lenke til kommentar

Enig, sånn kropp kan umulig være bra for selvtilliten, Vil faktisk tro at kcal inntak som medfører at man blir så tynn kan og vil føre til depresjon.

 

Var selv syltynn på 65kg/176cm i 7-klasse (Auschwitz-skuldre, hele pakka) med null trening bortsett fra gym på skolen,

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Jeg gikk en tur i Oslo sentrum i dag. Det er så utrolig mange flotte jenter som er way out of my league. Deprimerende.

 

Hvorfor tror dere at det bare er å knipse med fingrene for å fjerne alle spor av en introvertert, deprimert personlighet (de elektriske signalene i hjernen er ganske godt befestet etter 10 år)

 

post-226106-0-64565800-1344371593_thumb.png Anonym poster: 144f1c4dab3d535b5a132273862e9a3d

Lenke til kommentar

Her snakker vi mindreverdighetskomplekser! Du har skapt problemene dine i hodet ditt, akkurat som du skapte det kakediagrammet. Og ikke de eller kakediagrammet ditt er sannere enn det du gjør det til selv.

 

Får ikke noe sympati herfra ass.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Jeg er mindre opptatt av sympati enn jeg er å høre tilsvarende historier. Vennligst avslutt deltakelsen din i denne tråden ettersom din opplevelse av depresjon later til å være binær (les: svart-hvitt). Anonym poster: 144f1c4dab3d535b5a132273862e9a3d

Kan godt gi meg om du ønsker men det forandrer ikke det faktum at du er den eneste som kan gjøre noe forandring.

Lenke til kommentar
  • Gjennomført førstegangstjeneste (jeg er et vrak psykologisk og tjenesteudyktig)
  • I det minste være gjennomsnittlig høy (jeg er 175cm, snitt nærmere 181 for norske rekrutter)
  • Hatt sex før fylte 20. Damene jeg ønsker (8-9-10/10 - vi går etter det gylne snitt her, det er det som avgjør)
  • Ha godt med muskelmasse innat (dvs uten særlig trening, genetikkens rammer. Heldigvis veier jeg bare 57kg)
  • Kjekkhet (jeg er nærmere 2/10)

Ingen bryr seg om militæret.

Hvem bryr seg? (nei, jeg er 186).

Sex er oppskrytt, Jeg har avvist flere fordi jeg ikke orker kjerringer/forhold.

Lær deg kampsport, muskler er ikke alt.

Alle jenter liker noe forskjellig. De er bare vanskelig å finne.

 

 

 

Alt i alt, alle er unike. Bare fordi du ikke er en del av saueflokken, betyr ikke at du er mislykket.

 

 

Jeg leter etter veldig unike jenter, da. Hvis det har noe å si.

Endret av Sulfuric
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alle jenter er vel forsåvidt unike, all den tid ingen andre har samme genetiske makeup? Men jeg forstår hva du mener. Jeg er mer inn i 8-9-10/10-blondiner med nær-perfekt kropp i 16-25årsalderen. Disse er imidlertid interessert i 8-9-10/10-gutter med penger (les: Follestad eller nær-Follestadidealet). Jenter/mennesker er ikke så heterogene som folk gjerne tror eller forfekter med "personligheten teller mest"-argumentet. Alle er i stand til å se hvorvidt et ansikt eller en kropp er attraktiv (det gylne snitt). At man rasjonaliserer og tar til takke med noe dårligere fordi man ikke når opp i konkurransen eller har en eller annen fetisj (for fedme f.eks) er litt på siden av dette. Anonym poster: 144f1c4dab3d535b5a132273862e9a3d

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...